Logo

Marketing MIX

Samsung Electronics nagrodzony tytułem „Kreatywnego Marketera Roku 2016” na Cannes LIONS

Firma Samsung Electronics została wyróżniona tytułem „Najbardziej kreatywnego marketera 2016 roku” na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes LIONS – największym na świecie spotkaniu reklamodawców i specjalistów z branży kreatywnej. Tytuł „Kreatywnego Marketera Roku 2016” otrzymują firmy, które dokonały kreatywnego postępu w działaniach marketingowych.

– Fenomenem, jeżeli chodzi o sukcesy firmy Samsung na Cannes LIONS, jest różnorodność kategorii, w jakich zdobywa ona Lwy za kreatywność. Samsung radzi sobie doskonale w najróżniejszych dziedzinach, takich jak komunikacja w ochronie zdrowia oraz specjalne przygotowane treści promujących markę. Firma jest również laureatem Tytanowego Lwa – mówił Terry Savage, prezes Lions Festivals.

Samsung w niezwykle konsekwentny sposób dopracowuje swoje podejście marketingowe pod kątem prokonsumenckiej strategii. W tym celu firma kieruje uwagę na to, jak jej produkty i technologie mogą wpływać na zmiany trybu i stylu życia ich użytkowników. Doskonałymi przykładami kampanii Samsung zrealizowanymi według tej koncepcji w 2015 roku były: „Look at Me” dotycząca autystycznych dzieci, „Safety Truck” (bezpieczeństwo na drogach), „Every Day is Day One” (sportowcy) oraz „Center Stage” (poprawa doświadczeń klienta w placówkach detalicznych). Prestiżowe nagrody są efektem współpracy firmy Samsung ze światowej klasy agencjami kreatywnymi, takimi jak Cheil Worldwide, Leo Burnett i 72&Sunny.

– Uważamy, że nasze innowacje otwierają nowe możliwości, dzięki którym ludzie mogą zwiększać swoje aspiracje – powiedział Monsoo Kim, Executive Vice Prezydent w Global Marketing Center Samsung Electronics. – Wzbogacenie jakości życia ludzi to podstawa wszystkich działań firmy Samsung. Staramy się przekazać to także w naszych kampaniach marketingowych.

63. Międzynarodowy Festiwal Kreatywności jest miejscem, gdzie światowe firmy, w ramach różnych kategorii, rywalizują kreatywnością w reklamie, promocji i kampaniach marketingowych. Tegoroczny festiwal odbędzie się jak zwykle w Cannes, w dniach 18-25 czerwca 2016 roku. Organizatorzy spodziewają się ponad 15 000 delegatów z ponad 95 krajów.

Więcej informacji TUTAJ.

KL