Media relations i promocja wydarzeń były tematami przewodnimi tegorocznego Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie, w którym wzięło udział ponad 300 osób z całej Polski. To, co przyciąga uczestników, to pozyskiwanie cennych kontaktów, korzystanie z doświadczeń prelegentów oraz możliwość wymiany wiedzy.
– Z mojego punktu widzenia Kongres jest takim miejscem spotkań, w dobrej, ciekawej, pozawarszawskiej atmosferze. Miejscem spotkań ludzi, którzy tę branżę budują, budowali i budować będą przez kolejne lata – wypowiedział się organizator Kongresu Dariusz Tworzydło dla Newsrm.tv.
Służby specjalne, siły zbrojne, straż graniczna, straż pożarna, policja i żandarmeria – przedstawiciele tych jednostek informują, komunikują i udzielają odpowiedzi niejednokrotnie na bardzo trudne pytania. W trakcie Kongresu Profesjonalistów PR swój punkt widzenia na kreowanie wizerunku w mediach zaprezentował Maciej Karczyński, były Rzecznik Prasowy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz Komendy Stołecznej Policji. Natomiast Czesław Lang, reprezentujący Lang Team podczas swojej prelekcji opowiedział, jak w skuteczny sposób wypromować wydarzenie na przykładzie Tour de Pologne.
W trakcie Kongresu poruszony został temat komunikacji kryzysowej. Tym tematem zajęli się m.in. dr Krystian Dudek, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i właściciel Instytutu Publico oraz Bożena Walicka-Górczak z Firmy Pogrzebowej Walicki. Receptę na zarządzanie kryzysowe w eventach przedstawił natomiast Bohdan Pawłowicz, reprezentujący IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, partner GOOD NAME sp. z o.o.
– Każdy kongres kończy się wieloma niezwykłymi wnioskami. Dotyczą one sfery technologicznej, zastosowania określonych narzędzi, rozwiązań, a nawet często koncepcji kreatywnych – mówi Newsrm.tv Dariusz Tworzydło.
OOH magazine był partnerem medialnym wydarzenia.
Zobacz film z konferencji TUTAJ.
KL