Wydawnictwo MT Biznes, które właśnie obchodzi 15-lecie swojego istnienia, wprowadziło nową identyfikację wizualną, odświeżając wizerunek.
Założone w 2001 roku Wydawnictwo jest prekursorem gatunku klasyki biznesowej na polskim rynku wydawniczym. Publikacje skierowane są do profesjonalistów i specjalistów zainteresowanych podnoszeniem swoich kompetencji i rozwojem osobistym.
W zgodzie z trendami i wizerunkiem
Wydawnictwo MT Biznes, chcąc podążać za trendami i odpowiedzieć na potrzeby rynku, zdecydowało się na rebranding. Nowe logo nawiązuje do tradycji oraz wizerunku wydawnictwa, a jednocześnie wprowadza energię, lekkość i świeżość. Logotyp nadal ma geometryczny kształt kwadratu, a charakterystyczne dla wydawnictwa słowo „biznes” zostało wyodrębnione. Ponadto, profesjonalnego wymiaru dodaje element graficzny symbolizujący otwartą książkę.
Od lat wierni tym samym wartościom
– Wartości, jakie łączy w sobie Wydawnictwo MT Biznes od 15 lat, to niezmiennie: profesjonalizm, nowoczesność, jakość oraz elastyczność. Dbamy o staranne wyselekcjonowanie tytułów biznesowych a następnie wysoką jakość edytorską publikacji, począwszy od tłumaczenia, poprzez opracowanie redakcyjne oraz skład, a skończywszy na projekcie graficznym. Wydawnictwo zawsze stara się dopasować do zróżnicowanych potrzeb klientów, angażując się w każdy detal i element w procesie powstawania publikacji – komentuje Agnieszka Jarosiewicz, menedżer marki.
Wydawnictwo idąc z duchem czasu ma w swojej ofercie nie tylko książki w wersji papierowej oraz audio cd, ale także publikacje w formie elektronicznej oraz audiodownload.
Więcej informacji na stronie wydawnictwa http://www.mtbiznes.pl.
JK