Od 1 stycznia 2017 roku na skutek wdrożenia unijnej dyrektywy, spółki giełdowe, banki oraz fundusze inwestycyjne, które zatrudniają ponad 500 osób i mają sumę bilansową powyżej 20 mln EUR lub obroty netto powyżej 40 mln EUR, będą musiały raportować tzw. dane pozafinansowe czyli CSR.
Raportowanie społecznej odpowiedzialności biznesu wiąże się z wieloma wyzwaniami i wiele podmiotów nie jest jeszcze na to gotowych.W związku z zaistniałymi zmianami Procontent Communication organizuje szkolenie, aby rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące społecznej odpowiedzialności biznesu oraz poradzić w jaki sposób efektywnie prowadzić kampanię społeczną.
Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z narzędziami tworzenia efektywnych kampanii społecznych. Treści będą w głównej mierze omawiane na przykładach istniejących dobrych praktyk z Polski i ze świata. Wydarzenie będzie miało charakter warsztatowy. Zaplanowane są ćwiczenia praktyczne, podczas których uczestnicy będą mogli wykorzystać wiedzę i umiejętności zdobyte w trakcie szkolenia.
– Polskie spółki czeka raportowanie danych pozafinansowych. Unia oczekuje składania raportów dotyczących kwestii środowiskowych, społecznych i pracowniczych, ale także poszanowania praw człowieka, przeciwdziałania korupcji i łapownictwu. W związku z tymi zmianami postanowiliśmy zorganizować szkolenie z zakresu CSR i podzielić się naszą wiedzą dotyczącą prowadzenia kampanii społecznych. Zachęcamy do wzięcia udziału nie tylko duże firmy, ale również przedstawicieli średnich i małych podmiotów – mówi Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication.
Szkolenie odbędzie się 17 maja 2016 roku w Warszawie w godzinach 9.00-17.00.
Więcej informacji o szkoleniu znajduje się na stronie:
***
Procontent Communication zdobywca nagrody Effie w kategoriach kampanie dotyczące edukacji społecznej i kampanie CSR jest firmą doradczą w dziedzinie PR i komunikacji. Należy do jednej z największych światowych sieci firm public relations Global Reach PR, która poprzez 35 oddziałów na pięciu kontynentach oferuje swoim klientom prowadzenie globalnych kampanii komunikacyjnych. Główna siedziba Sieci mieści się w Londynie.
Procontent specjalizuje się w realizacji projektów z wielu obszarów komunikacji korporacyjnej, do których należą audyty, opracowanie strategii komunikacji firmy, prowadzenie biura prasowego, szkolenia medialne, media relations, organizacja konferencji prasowych, a także opracowanie, programów B2B oraz działań, których celem jest dotarcie do kluczowych liderów opinii. Procontent oferuje także szeroki zakres usług w zakresie PR produktowego, zarządzania sytuacją kryzysową, komunikacji wewnętrznej, public affairs, E-PR oraz CSR. Usługi świadczone przez Procontent oparte są na 13 letnim doświadczeniu członków zespołu w prowadzeniu projektów w zakresie kompleksowego doradztwa komunikacyjnego.
Projekty prowadzone przez Procontent otrzymały wiele nagród m.in. Złoty Spinacz, Effie, Stevie Awards, Spotlight Awards oraz tytuł Kampanii Społecznej Roku.
JK