Logo

AktualnościGadżety reklamowe

PIAP wysyła pismo do Ministra Waszczykowskiego

11 maja br. Minister Spraw Zagranicznych, Witold Waszczykowski, podczas swojego wystąpienia w Sejmie mówił o błędach wcześniejszej polityki promocyjnej Polski, przytaczając między innymi zakupione przez poprzedników upominki reklamowe. PIAP wystosował do Ministerstwa pismo, w którym zwraca uwagę na  krytyczne wobec artykułów promocyjnych słowa Ministra Spraw Zagranicznych. 

W swoim wystąpieniu Minister Waszczykowski podsumowywał działania poprzedniej partii rządzącej, krytykując między innymi ich inwestycje w upominki promocyjne. Przytacza przykład bączka, który miał być jednym z narzędzi promocji polskiej prezydencji w Unii Europejskiej. Krytykuje także ekologiczne ołówki z logotypem polskiej prezydencji przedstawiającym kolorowe, skierowane w górę strzałki.

W odpowiedzi na słowa Ministra, Polska Izba Artykułów Promocyjnych przesłała do Ministerstwa pismo, w którym zwróciła uwagę na efektywność upominków reklamowych w budowaniu pozytywnego wizerunku firm i marek. Świadczą o tym m.in. wyniki badania ich skuteczności, przeprowadzone przez Izbę w ubiegłym roku. PIAP swoją interwencją chce zwrócić uwagę na negatywny dla całej branży wydźwięk wystąpienia, który może mieć wpływ na popyt na produkty promocyjne. Izba w swoim piśmie zaakcentowała także fakt, że na kwestionowaną przez Ministra jakość gadżetów, często ma wpływ kryterium ceny podczas przetargów oraz krótkie terminy realizacji zamówień. PIAP zaprasza Ministerstwo do zapoznania się z profesjonalną ofertą wysokiej jakości produktów, firm członkowskich zrzeszonych w Izbie.

PISMO PIAP DO MINISTRA W.WASZCZYKOWSKIEGO

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 160 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl 

JK