Logo

Marketing MIX

EFL wyróżniony Marką Wysokiej Reputacji

EFL został już po raz czwarty nagrodzony tytułem Marki Wysokiej Reputacji w XI edycji projektu Premium Brand 2016. To unikalne na polskim rynku badanie, którego celem jest analiza postrzegania marek przez konsumentów i firmy jako elementu przewagi konkurencyjnej. EFL jest jedyną firmą leasingową w Polsce, która otrzymała takie wyróżnienie.

– Przyznane wyróżnienie to dla nas ogromny powód do satysfakcji wynikający z aż trzech czynników. Po pierwsze, uzyskaliśmy bardzo wysoki wynik w badaniu, którego grupa respondentów jest dużo liczniejsza niż standardowe badania opinii publicznej. Po drugie, projekt obejmuje bardzo szeroki obszar badawczy, który oceniany był zarówno przez naszych klientów jak i pracowników. I wreszcie, cieszymy się, że zarówno wysoka jakość naszych usług, działania EFL w ramach employer brandingu czy CSR zostały docenione w roku, w którym obchodzimy 25 lat istnienia na rynku. Jest to dla nas potwierdzenie słuszności przyjętej strategii i stanowi motywację do kontynuacji podjętych działań – mówi Radosław Kuczyński, prezes EFL.

EFL nieprzerwanie od 25 lat jest branżowym liderem w Polsce. W całym 2015 roku spółka leasingiem i pożyczką sfinansowała aktywa o łącznej rekordowej wartości 4,37 mld zł i tym samym wypracowała aż 17,1% wzrost rok do roku. Firma nie tylko oferuje atrakcyjne i dopasowane do potrzeb przedsiębiorców usługi finansowania, ale także prowadzi i angażuje się w liczne projekty, których celem jest m.in. wspieranie młodych osób na rynku pracy (Leasing Europejski „Praca dla młodych”), rozwój przedsiębiorczości czy znajomości kultury i języka francuskiego w Polsce.

Badanie reputacji Premium Brand jest realizowane nieprzerwanie od 2006 roku przez Fundację na rzecz reputacji marki „Premium Brand”. Analizie poddanych jest 5 obszarów, które w największym stopniu decydują o reputacji. Są to: zaufanie do marki, referencje, czyli skłonność polecania marki innym, atmosfera medialna wokół marki, społeczne zaangażowanie / CSR oraz postrzeganie marki lub firmy jako pracodawcy. Za opracowanie wyników i przygotowanie raportów odpowiedzialny jest Dom Badawczy Maison. Badanie jest realizowane na ogólnopolskiej próbie konsumentów liczącej minimum 5000 osób metodą CAWI.

***

Europejski Fundusz Leasingowy SA powstał w 1991 roku jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce. Od 2001 roku EFL jest częścią Grupy Crédit Agricole, co gwarantuje firmie finansową stabilność i bezpieczeństwo oraz pozwala korzystać z wiedzy i doświadczeń instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. EFL konsekwentnie poszerza zakres rozwiązań dla biznesu. Spółka oferuje szeroki pakiet produktów: leasing, pożyczkę, wynajem długoterminowy, ubezpieczenia i  faktoring. Od 25 lat współpracuje z najbardziej liczącymi się producentami i dostawcami maszyn, urządzeń, pojazdów oraz innych środków trwałych. Firmę wyróżniono m.in. pięciokrotnie tytułem: Firmy Przyjaznej Klientowi i czterokrotnie Finansowej Marki Roku. Już ponad 269 tysięcy klientów wybrało EFL na swojego partnera w biznesie.

www.efl.pl

JK