World of VR, start-up znad Wisły, jako pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych w Europie, uruchomił ofertę synchronicznych pokazów wirtualnej rzeczywistości dla dowolnej liczby odbiorców.
Agencja World of VR przeniosła w inne światy w ramach swojego showroom ponad 70 przedstawicieli wiodących agencji PR i eventowych, organizatorów targów, organizacji międzynarodowych i pozarządowych. Marketingowcy mieli okazję przetestować najlepszy sprzęt do pokazów wirtualnej rzeczywistości, obejrzeć autorskie produkcje i zastanowić się jak wykorzystać nowe medium w komunikacji z odbiorcą i klientem. Dzięki rozwiązaniu Showtime VR wirtualna rzeczywistość wykracza poza rozrywkę, jako nowe medium zdobywa klientów komunikacji marketingowej, prezentacji biznesowych czy edukacji.
– Nie pokazujemy wirtualnej rzeczywistości, ale przenosimy jednocześnie każdą liczbę odbiorców do światów dotychczas dla nich niedostępnych, pozwalamy im doświadczać sytuacji i miejsc, których nigdy by nie odwiedzili – komentuje Jan Szczyciński, prezes start-up World of VR.
Stworzona przez World of VR aplikacja Showtime VR zadebiutowała w minionym tygodniu. Rozwiązanie pozwala prezentować materiały wirtualnej rzeczywistości i wideo 360° dla 5, 10 czy nawet 100 odbiorców jednocześnie. Do tej pory zorganizowanie synchronicznego pokazu filmowego VR lub prezentacji biznesowej 360° było niemożliwe. Showtime VR otwiera nowe ścieżki doświadczenia wirtualnej rzeczywistości.
Zapraszamy na pierwsze publiczne wykorzystanie systemu podczas Festiwalu Przemiany 2016 w Centrum Nauki Kopernik 1-4 września.
World of VR – tworzymy historie oparte o doświadczenie, produkujemy je, dostarczamy sprzęt niezbędny do ich przeżycia. Oferujemy produkcję wideo 360°, aplikacji interaktywnych, prezentacji, wypożyczamy sprzęt do doświadczania VR, organizujemy eventy i synchroniczne pokazy.
Więcej: www.worldofvr.eu.
JK