Między 10 a 17 sierpnia, na jednym z największych europejskich festiwali muzycznych odbywającym się na wyspie Sziget w Budapeszcie, prawie pół miliona uczestników miało okazję bawić się i wypoczywać w specjalnie zaprojektowanej przez endorfina events strefie H&M.
Agencja odpowiadała za stworzenie koncepcji kreatywnej, scenografię, logistykę oraz obsługę strefy przez cały festiwal.
Utrzymana w pastelowych kolorach przestrzeń H&M, wypełniona była darmowymi atrakcjami. Odwiedzający mieli okazję uczestniczyć w takich wydarzeniach jak malowanie koszulek, mogli też robić sobie zdjęcia na ustawionym w centralnym punkcie strefy Pegazie.
Na tych zmęczonych festiwalowymi szaleństwami, czekało w strefie 60 poduch pozwalających na szybką regenerację przed kolejnym koncertem. To druga, po zeszłorocznym sukcesie, współpraca H&M i endorfina events w ramach festiwalu Sziget.
[galeria=”1″]
W plebiscycie na najlepszą festiwalową strefę, realizacja agencji endorfina events otrzymała wyróżnienie i zajęła trzecie miejsca.
JK