11 międzynarodowych ekspertów, 33 wartościowe rady i pomysły na to, jak usprawnić sprzedaż produktów i usług.
18 października, w Centrum Kreatywności Targowa 56 w Warszawie, odbędzie się kolejna edycja jednej z najbardziej prestiżowych konferencji poświęconych strategiom sprzedażowym oraz rozwojowi biznesu – Pipeline Summit.
Pipeline Summit to pierwszy krok w stworzeniu efektywnej struktury wsparcia sprzedaży dla polskich profesjonalistów. To konferencja, której pomysłodawcą jest Mick Griffin – CRO Brand24. Do tej pory odbyły się 2 edycje wydarzenia – w Warszawie i Gdańsku, a gośćmi byli przede wszystkim zagraniczni eksperci.
Coraz więcej pracowników takich działów jak marketing, UX, IT, a nawet księgowość, odpowiada za konwersję, wpływając na procesy sprzedażowe. Wiele polskich przedsiębiorstw, zarówno małych jak i dużych, rozwija produkty i usługi o ogromnym potencjale gospodarczym, lecz niestety nie wie w jaki sposób pozyskać większą liczbę konsumentów – stwierdza Mick Griffin – pomysłodawca Pipeline Summit i CRO Brand24.
W tym roku na konferencji wystąpią po raz pierwszy m.in. Patrick Campbell – CEO Price Inteligently, Radek Buszan – Sales Director Dell, Peer Horsten – Goyello, Phil Watson – Menadżer Sprzedaży Slack, Ed Shelby – ChartMogul czy Dimitar Stanimiroff, CEO Hersey.
Poprzednia edycja wydarzenia postulowała wśród mówców „zasadę”, aby przekazali słuchającym przynajmniej 3 rady, które mogą wykorzystać w swoich działaniach już następnego dnia. W tym roku prelegenci powinni także przedstawić plan swojej firmy na następne 10 sprzedaży własnego produktu. PipeLine Summit to konferencja proponująca praktyczną wiedzę, dlatego 11 tegorocznych prelegentów przekaże słuchaczom łącznie przynajmniej 33 wartościowe rady i pomysły na to, jak usprawnić sprzedaż produktów i usług.
Więcej informacji o konferencji, pełny program wydarzenia oraz możliwość rejestracji dostępne są TUTAJ
MW