26 października 2016 w Warszawie odbędzie się 4. edycja VM Forum. To coroczna impreza organizowana przez firmę Promedia prezentująca trendy w visual merchandisingu na kolejny rok.
Temat przewodni edycji to „Visual merchandising, który sprzedaje”. Będzie można dowiedzieć się nie tylko, jak pięknie i modnie zaaranżować sklep czy centrum handlowe, ale też w jaki sposób zadziałać na klienta, by chętniej robił u nas zakupy i regularnie powracał. Wśród poruszanych tematów, znajdą się takie zagadnienia, jak: oddziaływanie na emocje i zmysły klienta, właściwe stosowanie oświetlenia w zależności od rodzaju sklepu i asortymentu, zwiększenie sprzedaży, dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, spójność sklepu off-line i on-line, sposoby wykorzystania sezonowych okazji do zwiększenia obrotów, sekrety najlepszych sklepów.
Na uczestnictwie w wydarzeniu skorzystają przede wszystkim:
Uczestnicy dzięki udziałowi w wykładach, panelach dyskusyjnych i bezpłatnych konsultacjach na stoiskach informacyjnych Partnerów Forum:
W przerwach między wykładami będzie można: skorzystać z bezpłatnych porad ekspertów na stoiskach informacyjnych Partnerów Forum, nawiązać ciekawe kontakty biznesowe przy smacznym poczęstunku.
Kilka zdjęć z poprzedniej edycji
[galeria=”1″]
Więcej informacji TUTAJ
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
MW