Logo

Event MIX

VM Forum: Visual merchandising, który sprzedaje

26 października 2016 w Warszawie odbędzie się 4. edycja VM Forum. To coroczna impreza organizowana przez firmę Promedia prezentująca trendy w visual merchandisingu na kolejny rok.

Temat przewodni edycji to „Visual merchandising, który sprzedaje”. Będzie można dowiedzieć się nie tylko, jak pięknie i modnie zaaranżować sklep czy centrum handlowe, ale też w jaki sposób zadziałać na klienta, by chętniej robił u nas zakupy i regularnie powracał. Wśród poruszanych tematów, znajdą się takie zagadnienia, jak: oddziaływanie na emocje i zmysły klienta, właściwe stosowanie oświetlenia w zależności od rodzaju sklepu i asortymentu, zwiększenie sprzedaży, dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, spójność sklepu off-line i on-line, sposoby wykorzystania sezonowych okazji do zwiększenia obrotów, sekrety najlepszych sklepów.

Na uczestnictwie w wydarzeniu skorzystają przede wszystkim:

  •        menedżerowie zarządzający sieciami detalicznymi,
  •        decydenci w zakresie visual merchandisingu w sieciach detalicznych i sklepach,
  •        osoby decydujące o visual merchandisingu i marketingu w centrach handlowych.

Uczestnicy dzięki udziałowi w wykładach, panelach dyskusyjnych i bezpłatnych konsultacjach na stoiskach informacyjnych Partnerów Forum:

  •        zyskają wiedzę o najnowszych trendach w visual merchandisingu sklepów i centrów handlowych,
  •        dowiedzą się, jak dzięki emocjom skuteczniej oddziaływać na zmysły i zachowania zakupowe klientów,
  •        lepiej wykorzystają sezonowe okazje do zwiększenia sprzedaży,
  •        łatwiej skorzystają z nowych technologii wspierających sprzedaż,
  •        poznają sekrety najlepszych sklepów na świecie.

W przerwach między wykładami będzie można: skorzystać z bezpłatnych porad ekspertów na stoiskach informacyjnych Partnerów Forum, nawiązać ciekawe kontakty biznesowe przy smacznym poczęstunku.

Kilka zdjęć z poprzedniej edycji

[galeria=”1″]

Więcej informacji TUTAJ

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

MW