Firma Texet Poland obchodzi w tym roku 10-lecie działalności na polskim rynku, choć jej obecność można liczyć już w perspektywie ćwierćwieku, bo już 23 lata temu powstała firma Seika. Z okazji tego jubileuszu, OOH magazine wydał 600 dodatkowych egzemplarzy kwartalnika, ze specjalną dedykowaną okładką z Texet Poland.
Personalizowana okładka z zespołem Texet Poland trafiła do TOP agencji reklamowych podczas jubileuszowej konferencji Texet Poland. Gościem specjalnym tego wydarzenia był profesor Leszek Balcerowicz. Wyjątkowe egzemplarze otrzymali również inni klienci firmy odwiedzający stoisko firmy.
– Od lat współpracujemy z OOH magazine w zakresie promocji naszych brandów. Cieszy nas, że magazyn ma bogatą zawartość merytoryczną i pojawia się na wielu prestiżowych konferencjach. Personalizowana okładka z naszym zespołem i wywiadem w środku była świetnym zwieńczeniem długoletniej kooperacji, którą zamierzamy intensywnie kontynuować – mówi Tomasz Barudin, dyrektor zarządzający Texet Poland.
Firma będzie także obecna, ponownie, podczas wrześniowego FestiwalMarketinu.pl w Warszawie, największych w drugiej połowie roku targów reklamy.
– Ubiegłoroczna edycja, była idealnie trafiona inwestycją. Frekwencja dopisała, bardzo profesjonalna organizacja i co najważniejsze, najlepsza jak dla mnie i chyba wielu wystawców, impreza wieczorna na terenie targów. Ważne, że pojawiają się także rzeczywiście świadomi klienci końcowi, którzy szukając inspiracji kierowani są przez nas do agencji reklamowych. Nie ma zbieraczy i męczących, przypadkowych rozmów. Polecam innym dostawcom, którzy jeszcze w tym roku mieli wątpliwości. To naprawdę dobrze zainwestowane pieniądze w dwa dni targów w jednym miejscu – dodaje Tomasz Barudin.
Przeczytajcie specjalny wywiad przeprowadzony z prezesem dr Mariuszem Szeib oraz dyrektorem zarządzającym Tomaszem Barudinem z TEXET Poland TUTAJ.
KL