Trwa ogólnopolska kampania reklamowa nowego modelu Volvo – V90 Cross Country – auta, przeznaczonego dla tych, którzy chcą czerpać radość z życia. Główną platformą najnowszej kampanii wizerunkowej marki Volvo są spoty telewizyjne. Za opracowanie strategii, planowanie oraz zakup mediów dla szwedzkiej marki odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare Polska.
Wiodący spot najnowszej kampanii wizerunkowej Volvo zachęca do powrotu do zapomnianych pasji i przedefiniowania priorytetów w życiu. Głównym kanałem komunikacji marki Volvo jest telewizja. 30-sekundowy spot emitowany jest na antenach wiodących stacji telewizyjnych z grup: TVN, TVP, Polsat i ZRP. W działaniach wykorzystywana jest także dłuższa, 60-sekundowa wersja spotu emitowana przy wydarzeniach sportowych oraz w kinach. Kampanię telewizyjną realizowaną na antenach topowych stacji uzupełniają aktywności prowadzone w Internecie na największych portalach horyzontalnych i serwisach o tematyce biznesowo-informacyjnej grupy Onet i WP. W kampanii wykorzystano również kreacje rich mediowe oraz serwisy VOD. Kampania OOH realizowana jest w kinach – obok emisji 60-sekundowych spotów – na Digital Posterach i VideoWallach oraz na lotnisku Chopina w postaci nośnika typu Premium Backlight.
– Wiarygodność z jaką w kampanii zaprezentowane są kluczowe atuty najnowszego modelu Volvo oraz wieloletnie doświadczenie we współpracy z Klientem – są dla nas gwarantem komfortu planowania i skuteczności egzekucji najnowszego projektu dla Volvo Car Poland. Cieszymy się, że możemy współtworzyć komunikację tak bardzo trafiającą do współczesnych użytkowników limuzyn tej szwedzkiej marki – powiedziała Magdalena Depczyńska, Director, Client Leadership, Mindshare Polska.
Za opracowanie strategii, planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare Polska. Kreację przygotowały zespoły GREY Polska wraz z Sataku i Spicy Mobile, którym powierzono opracowanie kreacji rich mediowych.
MW