Logo

Marketing MIX

SYNERGIC podpisał trzyletni kontrakt reklamowy z Citi Handlowy

SYNERGIC, lider w branży dostawców rozwiązań reklamy OOH podpisał długoterminową umowę z Citi Handlowy na sprzedaż reklam na rowerach miejskich we wszystkich miastach, gdzie operatorem systemów jest firma Nextbike. Po raz pierwszy w Polsce, jedna z największych światowych instytucji finansowych zaangażowała się na tak dużą skalę w tę formę reklamy.

– Dla SYNERGIC to bardzo ważny kontrakt. Przy tak kompleksowej i długoterminowej współpracy niezwykle istotne są elementy składowe, które do sukcesu, jakim jest jego podpisanie, prowadzi. Atrakcyjna oferta i zaufanie to mocna podstawa na której będziemy dalej wspólnie budować. Wykorzystanie rowerów miejskich jako nośnika treści reklamowych nie jest rewolucyjne, ale jest stosunkowo nowe. Daje to unikalną możliwość osiągnięcia przez Partnera założonych celów – jakościowego dotarcia ze sprofilowanym komunikatem do różnych grup odbiorców – komentuje sukces Piotr Gajek, Prezes Zarządu SYNERGIC.

1 marca wraz z oficjalnym startem sezonu rowerowego na ulice Warszawy, Łodzi, Poznania, Wrocławia, Opola i Szczecina wyjechało 14 540 rowerów, które na skrzydełkach miały wyróżniające się niebieskie reklamy Citi Handlowy. W kwietniu do pierwszych sześciu miast dołączą kolejne tworząc w sumie „miejską masę krytyczną”.

– To pierwszy w Polsce kontrakt rowerowy Citi Handlowy na tak dużą skalę. Aby ją unaocznić, warto podkreślić, że aktualnie warszawski system rowerów miejskich jest piątym największym systemem rowerów miejskich w Europie. W ramach kontraktu z Citi Handlowy w marcu, w samej Warszawie prawie 100% Veturilo będzie jeździło z reklamą banku, finalnie będzie to 80% stołecznych rowerów. Rowery miejskie cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców polskich miast. Ten sezon rekordowo rozpoczęła Warszawa. W weekend 4-5 marca, wynajęto ponad 34 tysiące rowerów, a tylko w sobotę ponad 20 tysięcy. Są to najlepsze wyniki Veturilo w historii. W żadnym innym mieście w Polsce inauguracja sezonu nigdy nie przyciągnęła aż tylu użytkowników – dodaje Joanna Hutnik-Szlemińska, Wiceprezes Zarządu SYNERGIC.

 

Umowa pomiędzy SYNERGIC a Citi Handlowy została zawarta na trzy lata. Oprócz reklam na rowerach miejskich, od kwietnia planowane są dodatkowe atrakcyjne działania skierowane zarówno do użytkowników systemu Veturilo, jak i Klientów Citi Handlowego.

www.synergicmedia.pl

JK