W połowie marca marka Philips rozpoczęła kampanię edukacyjno-reklamową „Czysty i zdrowy dom”. Jej celem jest zaprezentowanie urządzeń Philips zaprojektowanych z myślą o polepszeniu komfortu życia w mieszkaniu oraz zmniejszaniu objawów alergii.
W nowej kampanii marki Philips „Czysty i zdrowy dom” prezentowane są innowacyjne produkty Philips, które pomagają w sprytny i efektywny sposób sprawić, że mieszkanie będzie zawsze czystsze i pozbawione kurzu, pyłów, alergenów oraz bakterii. Odkurzacz workowy Performer Ultimate z podświetlaną nasadką pozwala dostrzec niewidoczny kurz, pionowy, bezprzewodowy odkurzacz 3w1 zadba o łatwe utrzymanie porządku na co dzień i zmyje podłogi na mokro, a oczyszczacz powietrza usunie z powietrza kurz, pył, alergeny oraz bakterie. Urządzenia te mają opatentowany system wielokrotnej filtracji, który wychwytuje i zatrzymuje nawet najmniejsze cząsteczki pyłków czy kurzu, dzięki czemu mieszkanie będzie czyste, a powietrze w nim zdrowsze.
Nadrzędnym celem kampanii jest edukacja Polaków w zakresie odpowiedniej walki o czysty oraz przede wszystkim zdrowy dom. Wiosna to okres gruntownych porządków ale również okres pylenia się kwiatów i drzew. Osoby cierpiące na alergie są w tym czasie bardzo wyczulone na pojawiające się alergeny, dlatego oczyszczacz powietrza oraz efektywne sprzątanie na mokro, zdecydowanie poprawi jakość życia tych osób.
Kampania ze względu na prozdrowotny charakter realizowana jest na terenie prywatnych przychodni medycznych grupy Lux-Med i Medicover w formie spotów reklamowych, które pojawiły się na ponad 320 nośnikach multimedialnych. Kampania emitowana jest z dużą częstotliwościową i osiągnie około 5 mln kontaktów w ciągu miesiąca.
Realizacja oraz wybór mediów firma Philips oraz Agencja Reklamowa BE Media.
JK