Polski producent drzwi – PORTA KMI POLAND – wystartował z nową odsłoną kampanii marketingowej „Otwórz się na…”. W ramach działań promocyjnych firma nawiązała współpracę m.in. ze znanymi influencerami YouTube’a – Karolem Paciorkiem, Reżyserem Życia, Robsonem oraz Magic of Y.
Kampanię wspiera serwis internetowy www.otworzsiena.pl, realizowany wspólnie z Wirtualną Polską.
– Na 25. jubileusz istnienia PORTA KMI POLAND zaplanowaliśmy jedną z największych w naszej branży kampanii content marketingowych. „Otwórz się na…” to kolejna odsłona wdrożonej w 2015 roku nowej strategii komunikacji, w ramach której jako pierwszy polski producent zaproponowaliśmy odejście od typowo technicznych komunikatów na temat drzwi, stawiając na emocje, nawiązanie bliskiej relacji z Klientem, przy jednoczesnym pokazaniu szerokich możliwości produktowych – wyjaśnia Artur Pęksyk, Dyrektor Marketingu w PORTA KMI POLAND.
W ramach realizowanej strategii „Otwórz się na…” zaplanowana jest kampania spotowa oraz sponsoringowa w telewizji oraz portalach internetowych. W komunikację w mediach społecznościowych zaangażowali się również influencerzy YouTube’a oraz Instagrama. Kampanii towarzyszy uruchomienie serwisu internetowego dla osób o szerokich zainteresowaniach.
Punktem wyjścia prowadzonej kampanii jest raport z badań społecznych „Otwartość Polaków”, przygotowany przez firmę badawczą NEUROHM Polska pod mecenatem PORTA DRZWI. Firma zaprosiła do współpracy przy realizacji strategii znanych youtuberów – Karola Paciorka, Reżysera Życia, Magic of Y i Robsona, którzy zwracają uwagę Polaków na problematykę otwartości. Komunikację wzmocnią także odświeżone profile w social media – przede wszystkim na Facebooku, gdzie oficjalny kanał marki zmienił nazwę na „Otwórz się na”. Idee otwartości propagować będą również influencerzy Instagrama, którzy przyłączyli się do kampanii PORTA DRZWI.
W ramach nowej kampanii PORTA DRZWI nawiązała partnerstwa z mediami zasięgowymi, z którymi łączą ją podobne wartości. Marka jest partnerem cykli programów kanału lifestylowego HGTV Home&Garden – m.in. „Domowe rewolucje” oraz „Wielkie małe pomysły” – przedstawiających idee związane z designem i aranżacją wnętrz. Natomiast działania w internecie wesprze partnerstwo z Grupą Wirtualna Polska, z którą PORTA DRZWI uruchomiła portal internetowy www.otworzsiena.pl, dedykowany dla wszystkich o szerokich zainteresowaniach lifestylem, aranżacją wnętrz, innowacjami czy kulturą.
Za przygotowanie oraz realizację strategii marketingowej na lata 2017-2018 odpowiedzialna jest agencja content marketingowa CIA – Content Impact Agency. Kampanię w zakresie działań PR wspiera agencja Alert Media Communications.
MW