Logo

Event MIX

Złap wiatr w żagle swojego biznesu

The Tall Ships Races to słynne na całym świecie regaty wielkich żaglowców. Ich finał rokrocznie przyciąga nie tylko sympatyków żeglarstwa, ale także – a może przede wszystkim – rzesze mieszkańców i turystów z różnych stron świata. W dniach 5-8 sierpnia 2017 roku finałowy zlot po raz trzeci odbędzie się w Szczecinie. Planowany jest udział blisko 2,5 mln osób.

Dzięki dużym eventom plenerowym kwitnie biznes

The Tall Ships Races to święto żeglarstwa, które w każdym mieście może pojawić się tylko raz na 4 lata. Wydarzenie to zyskuje wówczas rangę światową i daje szansę gospodarzom na zaprezentowanie się na arenie międzynarodowej. Nie co dzień bowiem do takiego miasta jak Szczecin może przyjechać kilkaset tysięcy ludzi, ambasadorzy krajów reprezentowanych przez żeglarzy, 500 dziennikarzy i przedstawiciele najwyższych władz państwa. Co to oznacza dla lokalnego biznesu? Sporo. Po pierwsze wzrost obrotów w handlu, turystyce, gastronomii, po drugie – pojawia się jedyna w swoim rodzaju szansa na promocję oferty firmy oraz budowanie pozytywnego wizerunku na globalna skalę. Jak? To już zależy tylko od wizji i kreatywności.

W sercu imprezy

Podstawowym kierunkiem promocji firmy na eventach plenerowych są stoiska promocyjne. Tego typu strefa prezentacyjna nie może jednak być nudna i sztampowa. Dziś hostessa rozdająca ulotki nie przykuje uwagi odbiorcy. A gdyby tak wasze produkty i materiały informacyjne znalazły się Sferze? A konkretnie w namiocie sferycznym na otwartym terenie Łasztowni? Spora przestrzeń pod animacje, elegancki namiot i tłumy zainteresowanych – tego potrzebuje dobra promocja. Jak głosi marketingowa zasada nr 1 – trzeba angażować swoich klientów – nie ma na to lepszego miejsca niż wakacyjna impreza plenerowa, która stwarza olbrzymie pole do aktywności – od animacji dla dzieci przez zabawy edukacyjne po akcje sportowe i rozrywkowe. Im ciekawszy pomysł tym większy rozgłos, szczególnie, że na The Tall Ships Races pojawiają się wszystkie najważniejsze redakcje medialne z Polski. Niech agencje kreatywne puszczą wodze fantazji.

Zabawa w żeglarza

Szczeciński zlot największych żaglowców na świecie to także niezwykła okazja, by uhonorować swoich obecnych i potencjalnych partnerów biznesowych, zapraszając ich w samo centrum wydarzeń. Bo na Tall Ship’ach wszystko kręci się wokół żaglowców. Podczas pobytu jednostek w portach przyjętą i cieszącą się sporym zainteresowaniem praktyką jest wynajem pokładów i organizacja ekskluzywnych spotkań w wyjątkowej atmosferze. Do dyspozycji pozostają jednostki różnych klas pochodzące z wielu zakątków świata. Tradycyjnie największą popularnością cieszą się największe i najsłynniejsze żaglowce klasy A (m.in. Dar Młodzieży, Cuauhtemoc, Statsraad Lehmkuhl). Pomieszczą one aż do 250 osób, a widok na teren imprezy z ich pokładów z pewnością na długo zapadnie w pamięć Gościom wydarzenia. Kilka godzin spędzonych podczas ekskluzywnego, zamkniętego wydarzenia na pokładzie jednostki z pewnością przysłuży się promocji marki bardziej niż gadżety, świąteczne kartki i klasyczne bankiety. Skoro Szczecin kojarzy się z wodą to zapraszamy na pokład!

[youtube=”rFbnCtZnNvw”]

 

Wybierz się w rejs  

Najpiękniejsze żaglowce świata podziwiać można także od strony wody, płynąc ekskluzywnym katamaranem. Rejs zarówno po terenie imprezy, jak i cichych zakątkach Odry i Jeziora Dąbie to dobra okazja do odpoczynku i integracji w gronie biznesowych Partnerów. 2-godzinna wycieczka jednostką mieszczącą maksymalnie 22 osoby i oferującą catering na pokładzie to szansa na zobaczenie Szczecina z zupełnie innej perspektywy.

Źródło:

www.szczecinbiznes.pl