Logo

Trade marketing

Inspiracja dla opakowań na Forum Druku Cyfrowego / Justyna Kierzkowska-Grzyb / Aniflex

O III edycji Forum Druku Cyfrowego poświęconego technologii umożliwiającej personalizację opakowań produktu opowiada Justyna Kierzkowska-Grzyb, specjalista ds. marketingu w firmie Aniflex Sp.j. Głowacka i Wspólnicy.

Co skłoniło Państwa do zorganizowania kolejnej, już III edycji Forum Druku Cyfrowego?

Ogromne zainteresowanie poprzednimi edycjami, a także chęć promowania idei personalizacji produktów sprawiły, że zdecydowaliśmy o organizacji kolejnej, już trzeciej odsłony Forum. Chcemy dzielić się naszą wiedzą dlatego pokażemy, że spersonalizowane opakowanie-etykieta to klucz do sukcesu każdego produktu.

Jakie kwestie zostaną poruszone podczas Forum?

Damy od siebie to co najlepsze – wiedzę na temat tego jak efektywny oraz efektowy jest cyfrowy druk etykiet i opakowań; pokażemy w jaki sposób wykorzystać personalizację w strategii komunikacji produktu oraz zaproponujemy rozwiązania, które pozwolą uatrakcyjnić opakowanie za pomocą odpowiedniego materiału i zdobień. Ostatnie wystąpienie podczas Forum dotyczyć będzie wpływu personalizowanych opakowań na sklep i jego sprzedaż. Będzie to ciekawe i nieszablonowe podsumowanie tego, o czym Uczestnicy usłyszą w czasie trwania całego wydarzenia.

Kto poprowadzi prelekcje?

Realizacji Forum Druku Cyfrowego przyświeca pewna idea, która w skrócie mówi o tym, że druk cyfrowy należy traktować nie tylko jako technologię niskich kosztów, ale także (a może przede wszystkim) jako technologię nowych możliwości. My te możliwości chcemy pokazać nie tylko w ujęciu technologicznym, ale surowcowym, projektowym czy dekoracyjnym, dlatego też wśród prelegentów pojawi się m.in. przedstawiciel firmy Avery Dennison, który pokaże niestandardowe surowce do produkcji etykiet czy Marcin Suchocki z PC Print, który zaprezentuje jak wielką sztuką jest uszlachetnianie opakowania.

Gościem specjalnym wydarzenia będzie Dr Marek Borowiński właściciel marki Shop Doctor, ekspert od Visual Merchandisingu i zwiększania sprzedaży, gość licznych programów telewizyjnych w stacjach TV24, TVN czy TVP2.  W prelekcji będącej niejako podsumowaniem wszystkich wystąpień, opowie o tym w jaki sposób personalizacja opakowań wpływa na sklep i jego sprzedaż.

Do kogo skierowane jest Forum?

Cała konferencja skupia się na możliwościach jakie daje technologia druku cyfrowego w aspekcie kreowania i realizacji skutecznych opakowań, dlatego do udziału w Forum zapraszamy wszystkich, którzy chcą wyróżnić swój produkt poprzez opakowanie i jego etykietę; zapraszamy zarówno właścicieli firm jak i Managerów/Specjalistów ds. marketingu, Managerów/Specjalistów ds. rozwoju opakowań, Brand Managerów oraz Szefów Działów Zakupów.

Co należy zrobić aby wziąć udział w Forum Druku Cyfrowego?

Aby zgłosić swój udział w Forum wystarczy wejść na stronę www.forumdrukucyfrowego.pl w zakładkę „rejestracja” i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Każda z zarejestrowanych osób na podany podczas rejestracji adres e-mail otrzyma potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.

Rozmawiała Jaga Kolawa

 

Forum Druku Cyfrowego

(program towarzyszący targom Packaging Innovations)

EXPO XXI Warszawa, Sala C
ul. Prądzyńskiego 12/14
Godzina: 9:30 – 13:50

OOH magazine jest patronem medialnym Forum i targów Packaging Innovations.

Na imprezie zostanie zaprezentowane specjalne wydanie OOH magazine z Raportem Opakowania & Etykiety. Podgląd najnowszego numeru OOH magazine: ZOBACZ TUTAJ. O prenumeratę można pytać pod adresem: prenumerata@oohmagazine.pl

www.forumdrukucyfrowego.pl

www.packaginginnovations.pl