Niebawem na ulicach Warszawy pojawią się nowe podświetlane nośniki reklamowe obsługiwane przez stołeczną spółkę outdoorową Warexpo. Za ich elegancki wygląd, właściwe wpasowanie w przestrzeń miejską oraz nowoczesne parametry techniczne odpowiada Towarzystwo Projektowe. Produkcją zajmą się dwie spółki – Adboard sp. z o.o. i NR EGAL sp. z o.o. Warexpo wymieni łącznie ok 25% wszystkich swoich nośników.
Wymiana słupów reklamowych na nowe, dopracowane estetycznie i podświetlane nośniki zaplanowana została z myślą o porządkowaniu przestrzeni reklamowej Warszawy. Nośniki zaprojektowane przez Towarzystwo Projektowe na zlecenie Urzędu m.st. Warszawy obowiązywać bowiem będą wszystkie spółki zajmujące się sprzedażą powierzchni reklamowej w przestrzeni publicznej. To krok poprzedzający „kodeks reklamowy” czyli uchwałę krajobrazową, nad którą pracuje Urząd m.st. Warszawy.
W minionym tygodniu Warexpo podpisała umowę z wykonawcami nowych słupów. Firmy Adboard sp. z o.o. i NR EGAL sp. z o.o. na mocy umowy wyprodukują ok. 70 nośników, na które składać się będą dwa rodzaje słupów reklamowych. Pierwszy wariant zaprojektowany został z myślą o zabytkowych obszarach miasta w znacznej części objętych opieką konserwatorską. W projekcie tych nośników duży nacisk położono na odniesienia historyczne i widoczne nawiązania do dawnych stołecznych słupów reklamowych. Drugi z projektowanych modeli zastąpi tradycyjne, klejone nośniki reklamowe, obsługiwane przez Warexpo i znajdujące się aktualnie na ulicach Warszawy. Wartość zamówienia opiewa na kwotę 3 783 326,25 zł brutto.
– Naszym celem jest skonstruowanie nowoczesnych nośników reklamowych, które w naturalny sposób wpiszą się w przestrzeń Warszawy nie dominując jej. Cieszymy się, że unowocześniając naszą ofertę możemy przyczynić się jednocześnie do porządkowania przestrzeni reklamowej w stolicy – mówi Marcin Ochmański Prezes Zarządu, Warexpo sp. z o.o.
Nośniki będą posiadały 3 lub 6 podświetlanych powierzchni ekspozycyjnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu klienci Warexpo zyskają nowoczesne, eleganckie i skuteczne narzędzie komunikacji. Montaż nowych modeli postępować będzie etapami a pierwsze efekty widoczne będą w III kwartale tego roku.
JK