Logo

Marketing MIX

Nowy standard nośnika reklamowego dla Warszawy

Niebawem na ulicach Warszawy pojawią się nowe podświetlane nośniki reklamowe obsługiwane przez stołeczną spółkę outdoorową Warexpo. Za ich elegancki wygląd, właściwe wpasowanie w przestrzeń miejską oraz nowoczesne parametry techniczne odpowiada Towarzystwo Projektowe. Produkcją zajmą się dwie spółki – Adboard sp. z o.o. i NR EGAL sp. z o.o.  Warexpo wymieni łącznie ok 25% wszystkich swoich nośników.

Wymiana słupów reklamowych na nowe, dopracowane estetycznie i podświetlane nośniki zaplanowana została z myślą o porządkowaniu przestrzeni reklamowej Warszawy. Nośniki zaprojektowane przez Towarzystwo Projektowe na zlecenie Urzędu m.st. Warszawy obowiązywać bowiem będą wszystkie spółki zajmujące się sprzedażą powierzchni reklamowej w przestrzeni publicznej. To krok poprzedzający „kodeks reklamowy” czyli uchwałę krajobrazową, nad którą pracuje Urząd m.st. Warszawy.

W minionym tygodniu Warexpo podpisała umowę z wykonawcami nowych słupów. Firmy Adboard sp. z o.o. i NR EGAL sp. z o.o. na mocy umowy wyprodukują ok. 70 nośników, na które składać się będą dwa rodzaje słupów reklamowych. Pierwszy wariant zaprojektowany został z myślą o zabytkowych obszarach miasta w  znacznej części objętych opieką konserwatorską. W projekcie tych nośników duży nacisk położono na odniesienia historyczne i widoczne nawiązania do dawnych stołecznych słupów reklamowych. Drugi z projektowanych modeli zastąpi tradycyjne, klejone nośniki reklamowe, obsługiwane przez Warexpo i znajdujące się aktualnie na ulicach Warszawy. Wartość zamówienia opiewa na kwotę 3 783 326,25 zł brutto.

– Naszym celem jest skonstruowanie nowoczesnych nośników reklamowych, które w naturalny sposób wpiszą się w przestrzeń Warszawy nie dominując jej. Cieszymy się, że unowocześniając naszą ofertę możemy przyczynić się jednocześnie do porządkowania przestrzeni reklamowej w stolicy – mówi Marcin Ochmański Prezes Zarządu, Warexpo sp. z o.o.

Nośniki będą posiadały 3 lub 6 podświetlanych powierzchni ekspozycyjnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu klienci Warexpo zyskają nowoczesne, eleganckie i skuteczne narzędzie komunikacji. Montaż nowych modeli postępować będzie etapami a pierwsze efekty widoczne będą w III kwartale tego roku.

www.warexpo.pl

JK