Logo

Marketing MIX

Kampania Samsunga na OOH

Trwa kampania reklamowa Samsunga na outdoorze. Tym razem pod hasłem: Zamień nijakość na ultra jakość.

Kampania outdorowa oparta jest na prostym motywie, w którym wykorzystano zestawienie dwóch telewizorów. Jednego o niewyraźnym obrazie, a drugiego o bardzo dobrej jakości. Całość uzupełnia hasło i logotyp. Działania reklamowe realizowane są w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi oraz na Śląsku i w Trójmieście. Plakaty trafiły na 241 ekranów o wymiarach 6×3 metra. Kampania w 95 % procentach realizowana jest na nośnikach Cityboard Media i potrwa do końca kwietnia.

Głośnym echem odbiła się jedna z poprzednich kampanii Samsunga realizowanych na outdoorze. Na początku 2016 roku firma na jednym z nośników umieściła niestandardowy element 3D. Był to telefon, który pokazywał, jak szybko się ładuje.

[youtube=”7lLyk-RVCWY”]

www.cityboard.pl

JK