Logo

Marketing MIX

„Firma Dobrze Widziana” dla Cityboard Media

Po raz trzeci Cityboard Media otrzymała tytuł „Firmy Dobrze Widzianej”. Wyróżnienie za zaangażowanie społeczne przyznał firmie Business Centre Club.

BCC wyróżnieniem honoruje te firmy, które dbają o jak najlepsze relacje z otoczeniem, są zaangażowanie społeczne i realizują idee społecznej odpowiedzialności biznesu. W tym roku nagrody przyznano po raz 8.

– Na naszych nośnikach aktualnie można zobaczyć wiele kampanii społecznych, nawołujących do przekazywania na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego jednego procenta swojego podatku. Od lat nieodpłatnie udostępniamy fundacjom i innym instytucjom społecznym nośniki, tak, aby mogły prowadzić swoje działania. Mam tu na myśli np. Warszawskie Hospicjum dla Dzieci, Fundację Domowe Hospicjum Dla Dzieci Promyczek, czy Fundację Między Niebem a Ziemią. Dla nas to ważne, bo pomagać po prostu warto. Od kilkunastu lat wspieramy też sport. Na ekranach cityboard i supercityboard realizujemy ogólnopolską kampanię promującą Tour de Pologne. Angażujemy się także w akcje wspierające bezpieczeństwo na drogach– mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media.

Firmę doceniono również za działania ekologiczne. Przykłady to: panele fotowoltaiczne na nośnikach reklamowych, które dostarczają prąd do oświetlenia reklam; sieć ekranów ecolight, które dzięki wykorzystaniu diod LED są przyjazne dla środowiska; ekoplakat, czyli ekologiczne podłoże drukarskie, które jest w 100 proc. poddawane recyklingowi. Sam ekoplakat został w 2016 roku nagrodzony Medalem Europejskim. 

Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 24 kwietnia w siedzibie Business Centre Club przy Placu Żelaznej Bramy 10 w Warszawie. Podczas uroczystości odbył się panel dyskusyjny na temat społecznej odpowiedzialności biznesu.

– CSR to bardzo ważny element naszej strategii działania. Funkcjonujemy w niełatwym otoczeniu, które utrudnia funkcjonowanie systemowej reklamie outdoorowej. Mam tu na myśli ustawę krajobrazową, która jest bardzo restrykcyjna i nie liczy się z prawami nabytymi przedsiębiorców. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że pomimo wielu przeszkód nadal realizujemy działania, które budują trwałe i pożyteczne relacje z otoczeniem – mówi Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media, który w imieniu firmy odebrał nagrodę.

Podobne wyróżnienie firma otrzymała w latach 2015 i 2016.

www.cityboard.pl

JK