Po raz trzeci Cityboard Media otrzymała tytuł „Firmy Dobrze Widzianej”. Wyróżnienie za zaangażowanie społeczne przyznał firmie Business Centre Club.
BCC wyróżnieniem honoruje te firmy, które dbają o jak najlepsze relacje z otoczeniem, są zaangażowanie społeczne i realizują idee społecznej odpowiedzialności biznesu. W tym roku nagrody przyznano po raz 8.
– Na naszych nośnikach aktualnie można zobaczyć wiele kampanii społecznych, nawołujących do przekazywania na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego jednego procenta swojego podatku. Od lat nieodpłatnie udostępniamy fundacjom i innym instytucjom społecznym nośniki, tak, aby mogły prowadzić swoje działania. Mam tu na myśli np. Warszawskie Hospicjum dla Dzieci, Fundację Domowe Hospicjum Dla Dzieci Promyczek, czy Fundację Między Niebem a Ziemią. Dla nas to ważne, bo pomagać po prostu warto. Od kilkunastu lat wspieramy też sport. Na ekranach cityboard i supercityboard realizujemy ogólnopolską kampanię promującą Tour de Pologne. Angażujemy się także w akcje wspierające bezpieczeństwo na drogach– mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media.
Firmę doceniono również za działania ekologiczne. Przykłady to: panele fotowoltaiczne na nośnikach reklamowych, które dostarczają prąd do oświetlenia reklam; sieć ekranów ecolight, które dzięki wykorzystaniu diod LED są przyjazne dla środowiska; ekoplakat, czyli ekologiczne podłoże drukarskie, które jest w 100 proc. poddawane recyklingowi. Sam ekoplakat został w 2016 roku nagrodzony Medalem Europejskim.
Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 24 kwietnia w siedzibie Business Centre Club przy Placu Żelaznej Bramy 10 w Warszawie. Podczas uroczystości odbył się panel dyskusyjny na temat społecznej odpowiedzialności biznesu.
– CSR to bardzo ważny element naszej strategii działania. Funkcjonujemy w niełatwym otoczeniu, które utrudnia funkcjonowanie systemowej reklamie outdoorowej. Mam tu na myśli ustawę krajobrazową, która jest bardzo restrykcyjna i nie liczy się z prawami nabytymi przedsiębiorców. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że pomimo wielu przeszkód nadal realizujemy działania, które budują trwałe i pożyteczne relacje z otoczeniem – mówi Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media, który w imieniu firmy odebrał nagrodę.
Podobne wyróżnienie firma otrzymała w latach 2015 i 2016.
JK