Logo

Event MIX

Nagrody w konkursie Innovation 2017 już rozdane!

24 kwietnia, podczas tegorocznej Gali Innovation 2017, w Studio Mińska 65 w Warszawie, Jury pod przewodnictwem Witolda Ziobrowskiego, Wiceprezsa Grupy Neuca, wręczyło nagrody dla zwycięzców konkursu Innovation 2017. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Nagrody przyznano w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie, oraz Innowacyjne media.  

Złote statuetki otrzymali:

W kategorii INNOWACYJNY BIZNES:

1.IDEA BANK za kampanię „Happy Miles” w podkategorii Model Biznesowy

2.NIELSEN za zgłoszony projekt „Innowacja w pomiarze Multiscreen” w podkategorii Usługa

W kategorii INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie komercyjne: 

1.SAACHI&SAACHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii Conten

2.SAACHI&SAACHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii Desig

3.VML POLAND, THE PRODUCTION za kampanię  „H&M Kultura fizyczna”  w podkategorii Event

4.SAACHI&SAACHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii User Experience

5.MEC, KALIŃSCY, BLUE IVY, PERFORMANCE MEDIA, GARDEN OF WORDS  za  projekt „Kuchnia spotkań IKEA” w podkategorii Inne

W kategorii INNOWCYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie społeczne:

1.WALK za kampanię „Niewidzialni” w podkategorii Inne

W kategorii INNOWACYJNE MEDIA – Działania komercyjne:

1.ONETMARKETING SP. Z O.O.  za „Aplikację mobilna Onet 4.0” w podkategorii Aplikacje

2.GREY WORLDWIDE WARSZAWA SP. Z O.O.  za „Dokumenty Ikea #poswojemu” w podkategorii Formaty Mediowe

3.YOUNG & RUBICAM GROUP za „The Live Fish Pack” w podkategorii Formaty Mediowe

4.MEC, KALIŃSCY, BLUE IVY, PERFORMANCE MEDIA, GARDEN OF WORDS  za  projekt „Kuchnia spotkań IKEA” w podkategorii Touchpoint

5.GRUPA WIRTUALNA POLSKA za „Telewizja WP” w podkategorii Inne

W kategorii INNOWACYJNE MEDIA  – Działania społeczne

1.WALK za kampanię „Niewidzialni” w podkategorii Touchpoint

– Inspiracja i odwaga  – to główne hasła jakie przychodzą mi do głowy i za to dziękuję wszystkim uczestnikom tegorocznego konkursu – powiedział podczas galirozdania nagród przewodniczący jury, Witold Ziobrowski, Wiceprezes Grupy Neuca – Prace były różne, różna była ich jakość, ja w każdej odnalazłem bardzo ciekawy „insight”. Każda próba zmiany istniejącej rzeczywistości i wyjścia z własnej strefy komfortu wymaga  dużo odwagi. Tylko ludzie odważni, skłonni do ryzyka i otwarci na innych, odnoszą sukces w  biznesie. Potrzebujemy więcej odważnych ludzi by nas inspirowali do rozwoju biznesu. – dodał w swojej wypowiedzi.

Podczas Gali Innovation została również wręczona nagroda w konkursie Young Creatives  w kategorii MEDIA, którą otrzymali: Joanna Lenart oraz Bartosz Brennek z agencji Zenith.

Specjalne wyróżnienia dla agencji:

Tytuł najbardziej innowacyjnej agencji roku otrzymała agencja SAATCHI & SAATCHI IS, a najbardziej innowacyjnej agencji mediowej roku: MEDIACOM Warszawa. Wśród klientów aż cztery firmy otrzymały tytuł najbardziej innowacyjnych: Grupa Wirtualna Polska, Nielsen, Onet, oraz Idea Bank. Firmy te zajęły pierwsze miejsca w rankingach Innovation 2017. 

Więcej o Konkursie i Forum Innovation 2017 TUTAJ.

Innovation 2017 to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”, stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą Innovation 2017 jest umożliwienie zaprezentowania  innowacyjnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Sponsorzy: AMS, NIELSEN, P&G, WP, Partnerzy: Havas Media Group, Saatchi & Saatchi,  IKEA, Lewiatan, Next Gazeta.pl, THINKTHANK, ZFPR, Patroni medialni: ADMONKEY, F5, GoMobi, Newseria, Wirtualne Media

Więcej o  projekcie INNOVATION 2017 TUTAJ.

MW