10 maja marka Kärcher rozpoczęła kampanię „Wykurz kurz”. Kampania ma charakter edukacyjno-reklamowy, gdzie zaprezentowane są odkurzacze marki Kärcher stworzone z myślą o walce z kurzem: kompaktowy odkurzacz VC 5, odkurzacz z filtrem wodnym Kärcher DS. 5.800 oraz odkurzacz parowy Kärcher SV 7.
Nadrzędnym celem kampanii jest edukacja Polaków w zakresie odpowiedniej walki z roztoczem kurzu domowego. Wiosna to okres gruntownych porządków, osoby cierpiące na alergie są w tym czasie bardzo wyczulone na pojawiające się alergeny w postaci pyłków i kurzu.
Kampania ze względu na prozdrowotny charakter realizowana jest na terenie prywatnych przychodni medycznych grupy Lux-Med i grupy Medicover w formie emisji animowanych spotów reklamowych na ponad 320 nośnikach LCD. Kampania emitowana jest z dużą częstotliwością i osiągnie około 5 mln kontaktów w ciągu miesiąca.
Realizacja oraz wybór mediów firma Kärcher. Realizacja Agencja Reklamowa BE Media.
JK