Zespół MAKATA Creative Group powiększył się o dwie nowe osoby. Stanowisko business development managera objęła Sylwia Plakut, a creative managera Łukasz Choroń.
Sylwia Plakut odpowiadać będzie za pozyskiwanie nowych klientów, koordynację prowadzenia procesu sprzedażowego, jak również opiekę nad partnerami biznesowymi firmy. Wcześniej współpracowała m.in. z New Media Ventures, gdzie pełniła funkcję business development managera oraz z wydawnictwem Fashion Group (Fashion Magazine), gdzie pracowała na stanowisku dyrektora wydawniczego. Jako freelancer zdobywała doświadczenie w środowisku startupów. Z branżą reklamową związana od ponad 12 lat.
Łukasz Choroń zajmie się natomiast tworzeniem kreatywnych koncepcji dla klientów działu eventowego. Jako Creative pracował m.in. w agencji Defacto, gdzie realizował projekty dla takich marek jak Nissan, LEGO, Samsung, Ghelamco i Deloitte. Związany był również z agencjąNCF Group, gdzie pracował dla marek Volkswagen, Credit Agricole, Microsoft czy PKP. Z branżą eventową związany od niemal 18 lat.
– Zatrudnienie nowych osób to dla nas kolejny etap sukcesywnie realizowanej wizji rozwoju. Nowoutworzone stanowiska pozwolą nam wzmocnić nasze zespoły i zapewnić klientom jeszcze bardziej kompleksową obsługę na każdym etapie realizacji – podsumowuje Wiktor Zbroja, prezes MAKATA Creative Group.
JK