Tematem przewodnim tegorocznej edycji konferencji Marketing MIX było budowanie RELACJI.
Każdej firmie zależy na pozyskaniu nowych klientów. Jednak w biznesie jest jeszcze jedna ważna rzecz – pozyskać i zatrzymać. Wszyscy chcieliby pracować z klientem stałym i lojalnym. Nie będzie to jednak możliwe bez wytworzenia między firmą a klientem długotrwałej relacji, która będzie oparta na wzajemnym zaufaniu.
Uczestnicy mieli niepowtarzalną okazję wysłuchania prelekcji prowadzonych przez wybitnych i znanych. Na scenie wysłuchano m.in. Doroty Wellman oraz Pawła Tkaczyka, osób dla których budowanie relacji to coś naturalnego. Wydarzenie skierowane było do agencji reklamowych, pracowników działów marketingu oraz do dostawców usług i produktów reklamowych.
Paweł Tkaczyk z MIDEA: „Ten dowcip trzeba umieć opowiedzieć”.
Tomasz Przewoźnik z Happy Gifts Europe: „Dobrze jest też czasem coś dać”.
Dorota Wellman: „Relacje z klientem – jak je zbudować, utrzymać i wspólnie osiągnąć sukces, a do tego jeszcze się lubić?.”
Marketing MIX to także: Networking – możliwość przeprowadzenia indywidualnych spotkań w komfortowych warunkach. Wiedza – okazja do wymiany doświadczeń. Inspiracja – kreatywne case study. Narzędzia – praktyczne rozwiązania marketingowe.
Podczas konferencji miało miejsce również uroczyste wręczenie nagród w konkursie organizowanym przez OOH magazine na najlepsze display’e reklamowe POS STARS. Profesjonalne Jury w pierwszym dniu trwania targów FestiwalMarketingu.pl oceniało zgłoszone POS-y. Wyłoniono zwyciezców w swoich kategoriach. Pełna lista dostępna TUTAJ.
Organizatorzy pragną podziękować:
Sponsorom Platynowym konferencji: Happy Gifts, Sekko, Partnerom Strategicznym: EXPO XXI Warszawa, Fiesta Catering, TSE, Partnerom Technicznym: Silent Sound, TMSS, #TAG, Partnerom Medialnym: OOH event!, OOH magazine, Creative.
Kolejna IV edycja konferencji – 13 września 2018 r.
MW