Ponad 200 uczestników, 7 prelekcji, 8 prelegentów, 1200 m2 powierzchni, spektakularna oprawa multimedialna i artystyczna – liczby mówią same za siebie. Druga edycja konferencji EVENT MIX, poświęcona skutecznemu event marketingowi, zakończyła się sukcesem.
EVENT MIX to wyjątkowe spotkanie praktyków i autorytetów w branży służące wymianie doświadczeń i prezentacji najciekawszych case study oraz rozwiązań na rynku eventowym.
W tym roku konferencję prowadził duet Aleksandra Szwed i Marcin Przytulski z Korotki Music.
Program tegorocznej odsłony obfitował w bardzo merytoryczne punkty. Krzysztof Celuch, specjalista sektora MICE, przybliżył przykłady zastosowania nowych rozwiązań ukazujących możliwości branży, a także skomentował aktualną sytuację w światowej branży spotkań.
Marcin Gieracz, dyrektor Rubikom Strategy Consultants, przedstawił alternatywne możliwości spędzania wspólnego czasu przedstawicieli firm ze swoimi klientami lub między pracownik na wyjeździe typowo integracyjnym.
Już po raz drugi w trakcie konferencji EVENT MIX ze swoją prelekcją wystąpiła Adriana Piekarska. Szefowa agencji Exclusive Event opowiedziała o zarządzaniu nieprzewidywalnym, czyli doświadczeniu przekutym w sukces. Z perspektywy praktyka wyjaśniła, na czym polega skomplikowana logistyka eventów, jakie sytuacje kryzysowe czyhają na ich organizatorów i jak sobie z nimi radzić.
Uczestnicy konferencji mogli również zobaczyć występ artystyczny – akrobatyczne show w wykonaniu Ani Filipowskiej finaliski programu Mam Talent wraz z zespołem.
Jednym z bardziej oczekiwanych momentów konferencyjnej agendy było wystąpienie Krzysztofa Materny, który skupił się na roli kreacji przy tworzeniu eventów. Czy robią to osoby upoważnione zawodowo, czy też to, co obserwujemy, jest wypadkową kompromisu między agencją eventową, działem marketingu zleceniodawcy i gustem prezesa? Gdzie w tym trójkącie jest miejsce na obecność zawodowców? Czy są w ogóle potrzebni? Jak są przez zleceniodawcę traktowani? Odpowiedzi na te ważne pytania można było znaleźć w wystąpieniu znanego reżysera, satyryka, producenta i współzałożyciela MM Communications.
Na finał organizatorzy przygotowali nie lada atrakcję. Gościem specjalnym wydarzenia był Jurek Owsiak. Prezes zarządu Fundacji WOŚP w inspirujący, porywający i zarazem wzruszający sposób opowiedział o tworzeniu eventu na skalę światową na przykładzie corocznego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz jednego z największych festiwali w Europie – Przystanku Woodstock.
Konferencja odbyła się 13 września i była wydarzeniem dodatkowym w ramach Strefy EVENT MIX targów reklamy FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa.
Organizatorem EVENT MIX jest OOH magazine, wydawca katalogu OOH event!
Sponsor platynowy – Hotel Windsor
Partnerzy strategiczni –EXPO XXI Warszawa, Fiesta Catering, TSE
Patron Branżowy – SBE
Patroni Medialni – OOH event!, OOH magazine, MICE Poland, MeetingPlanner.pl, strefaMICE.pl, KREATORZY.eu, MojeKonferencje.pl, SaleBiznesowe.pl, MiejscaKonferencyjne.pl,
THINK MICE, eventmanagement Polska
Partnerzy – Forum Evential, Confetti System, Gastro Magic, M-DUO models, Eventroom, Colors of Design, BZZYK BAND, Anna Filipowska, Korotki Music
Partnerzy techniczni – TMSS, Silent Sound, #TAG
MW