Logo

Event MIX

Identyfikacja to podstawa | Michał Borkowski, Cardilla

Z właścicielem drukarni kart plastikowych Cardilla, Michałem Borkowskim rozmawiamy o identyfikacji na eventach. O tym, jak i po co identyfikować oraz jakie możliwości dają niepozornie wyglądające karty.

1. Po co identyfikować?
Identyfikacja to podstawa każdego eventu. Nikt spośród gości ani organizatorów nie chce być anonimowy. Tu z pomocą przychodzą identyfikatory, na których można umieścić dowolne dane. Jedynymi ograniczeniami są wyobraźnia organizatora i rozmiar karty. Spersonalizowane karty to ułatwienie dla uczestników, a także obsługi. Dzięki nim można zwracać się do gości personalnie, co ułatwia nawiązywanie kontaktów, przede wszystkim biznesowych i zmniejsza ryzyko popełnienia faux pas. Dodatkowo stosując identyfikator z dwoma dziurkami mamy pewność, że zawsze będzie na swoim miejscu, a odpowiednie dane pozostaną widoczne. Identyfikatory zapewniają również bezpieczeństwo, mogą służyć jako przepustki. Wybór identyfikatora XXL z agendą lub mapą na rewersie, będzie kolejnym plusem organizacyjnym – wszystkie niezbędne informacje znajdą się w jednym miejscu.

2. Wielu eventowców wciąż wykorzystuje rozwiązanie – papierowa wizytówka + foliowa kieszonka. Dlaczego warto robić to samo tyle, że na plastiku?
Cel obu rozwiązań jest dokładnie taki sam – identyfikować. Jednak karty plastikowe dają o wiele więcej możliwość np. zastosowania najnowszych technologii. Laminowane tworzywo PCV to materiał odporny na uszkodzenia, wilgoć i zagięcia. Najwyższej jakości druk cyfrowy pozwala dokładnie odzwierciedlić każdy projekt graficzny. Karty plastikowe można drukować na eleganckich podkładach metalicznych, a także zastosować laminację matową lub błyszczącą. Identyfikator ze smyczą jest elementem komunikacji wizualnej organizatora – umieszczamy na nim logo i barwy firmowe. Ten niepozorny gadżet obecny jest wszędzie tam, gdzie uczestnicy, w czasie całego wydarzenia, a także później – na zdjęciach. Warto zadbać o estetykę i wykorzystać jego potencjał reklamowy.

3. Żyjemy w dobie nowych technologii, szczególnie da się to odczuć w branży eventowej. Czy wobec tego drukowanie na plastiku ma rację bytu, a przed sobą jakąś przyszłość?
Jesteśmy obecni na rynku od prawie 10 lat, w tak dynamicznie rozwijającej się branży nie można pozwolić sobie na chwilę wytchnienia. Śledzimy trendy i najnowsze technologie, nie konkurujemy z nimi, wręcz przeciwnie – wykorzystujemy je w naszej pracy. Karty wyposażamy w moduły RFID pozwalające np. na kontrolę dostępu, paski magnetyczne z zakodowanymi danymi, kody kreskowe i QR. W ten sposób łączymy świat online z offline, to daje proporcjonalnie więcej możliwości, a co za tym idzie lepsze efekty. Oprócz tego oferujemy system automatycznej rejestracji gości przed wydarzeniem, a także usługę szybkiej personalizacji na miejscu wydarzenia – Cardilla LivePrinting.

4. Na czym polega ten system? Jakie dodatkowe korzyści niesie za sobą rejestracja gości?
Świat eventów jest bardzo dynamiczny, lista uczestników często zmienia się w ostatniej chwili, czasem okazuje się, że w nazwisku dyrektora znalazł się błąd. LivePrinting to świetne rozwiązanie w takich kryzysowych sytuacjach. Będąc na miejscu wydarzenia, w ciągu jednej minuty jesteśmy w stanie wprowadzić dane i wydrukować dodatkowy identyfikator. Na miejscu eventu drukujemy również legitymacje – karty ze zdjęciem. Dodatkowo prowadzimy rejestracje gości online oraz udostępniamy statystyki, a w przypadku kart zbliżeniowych z kontrolą dostępu przygotowujemy raporty wejść i wyjść. Każdy projekt traktujemy indywidualnie i dostosowujemy się do potrzeb klienta.

Rozmawiał Andrzej Kuczera

www.cardilla.eu

Artykuł ukazał się w OOH event! Pobierz wersję online: TUTAJ.