Logo

Event MIX

PGE Narodowy chce stworzyć narodową strefę kibica

Ponad 70 tysięcy osób mogłoby obejrzeć w Narodowej Strefie Kibica mecz Polska-Senegal, który zostanie rozegrany 19 czerwca o godzinie 17.00. Będzie to pierwsze spotkanie Biało-Czerwonych w ramach Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji. Aby strefa mogła powstać, operator PGE Narodowego musi jednak znaleźć partnerów.

Spółka PL.2012+ ogłosiła już przetarg na zaprojektowanie sceny, montaż i obsługę systemów wizyjnych oraz nagłośnienia w Narodowej Strefie Kibica. Zgodnie z założeniami na płycie PGE Narodowego miałyby się pojawić cztery ekrany o wymiarach 16×9 metrów każdy, zawieszone na konstrukcji o wysokości minimum 17 metrów, a także scena przystosowana do budowy studia telewizyjnego.

— Narodowa Strefa Kibica to duży projekt, w ramach którego chcielibyśmy umożliwić fanom piłki nożnej wspólne dopingowanie Biało-Czerwonych na PGE Narodowym. W ten sposób nawiązalibyśmy do emocji, które wypełniały tę arenę podczas Euro 2012. W tej chwili intensywnie poszukujemy partnerów, którzy pomogą nam zrealizować to przedsięwzięcie. Nie potrafimy jeszcze ocenić, czy faktycznie dojdzie do jego realizacji, jednak niewątpliwie byłaby to najbardziej spektakularna strefa kibica w Warszawie podczas MŚ 2018 —  mówi Monika Borzdyńska, dyrektor ds. komunikacji, promocji i marketingu PGE Narodowego.

Biało-Czerwona Twierdza, jak nazywany jest PGE Narodowy po serii spektakularnych zwycięstw Reprezentacji Polski, została oficjalnie otwarta 29 stycznia 2012 roku. Arenę wybudowano z myślą o mistrzostwach Euro 2012. Po tej imprezie spółka zarządzająca obiektem wypełniła go wydarzeniami, dzięki czemu PGE Narodowy jest uznawany za jedną z najlepiej zarządzanych aren wielofunkcyjnych, która dodatkowo rokrocznie przynosi zysk.

Szczegółowe informacje dotyczące przetargu można znaleźć na: TUTAJ.