Logo

Marketing MIX

Historyczna, sygnowana piłka z podpisem m.in. Kazimierza Deyny na aukcji FHO

Trwa Dobra Aukcja, czyli charytatywna inicjatywa, w ramach której można wylicytować szereg różnych unikatowych gadżetów ze świata piłki nożnej, a wśród nich prawdziwego, kolekcjonerskiego białego kruka!

Niezwykła, unikalna, historyczna piłka z podpisami słynnego składu polskiej reprezentacji to prawdziwy diament. Dla każdego fana piłki nożnej to jedno z największych marzeń, które już teraz może się spełnić! Futbolówka z podpisami m.in. Kazimierza Deyny, Zbigniewa Bońka czy Adama Nawałki to najprawdopodobniej jedyny taki egzemplarz na świecie i już zaraz może trafić w ręce prawdziwego fana futbolu.

Od dawna wiadomo, że piłka łączy ludzi. Już teraz każdy z nas ma szansę pokazać, że futbol jednoczy również dobre serca! Możliwość wylicytowania unikatowej piłki z podpisami legend reprezentacji Polski grających pod wodzą Kazimierza Górskiego na igrzyskach w Montrealu (1976) i Jacka Gmocha na mundialu w Argentynie (1978) stanowi prawdziwą i jedyną w swoim rodzaju okazję! Piłka zawiera autografy największych gwiazd polskiego futbolu sprzed ponad czterdziestu lat.

– To jest absolutny oryginał, naprawdę! Ta piłka została podpisana w hotelu Polonez w Poznaniu 4 kwietnia 1978 roku, przed meczem towarzyskim Polska–Grecja. Swoje podpisy złożyło na niej dwudziestu reprezentantów, w tym między innymi: Kazimierz Deyna, Zbigniew Boniek, Adam Nawałka, Jacek Gmoch, Andrzej Szarmach czy Jan Tomaszewski. Dzisiaj tylko sam podpis nieżyjącego Deyny ma ogromną wartość. To jest coś fantastycznego! – mówi Stefan Szczepłek, ekspert piłkarski, dziennikarz sportowy i komentator. 

W przededniu startu mundialu w Rosji również fani obecnej reprezentacji znajdą dla siebie niepowtarzalne gadżety. Cały czas trwa licytacja piłki oraz najnowszej koszulki reprezentacyjnej firmy Nike, na których kadrowicze złożyli autografy podczas zgrupowania we Wrocławiu, przed meczem z Nigerią 23 marca 2018 r.

Znajdziemy na nich podpisy trenera Adama Nawałki i takich graczy jak Robert Lewandowski, Łukasz Piszczek, Kamil Grosicki czy Arkadiusz Milik. Łukasz Fabiański przekazał na licytację podpisaną koszulkę z tegorocznych występów w Premier League, a Kuba Błaszczykowski piłkę i książkę, oczywiście z autografami.

Jest też szansa na zobaczenie z bardzo bliska naszych reprezentantów podczas ostatniego sprawdzianu przed Mistrzostwami Świata w Rosji. Do wylicytowania bowiem są: podwójna wejściówka do Loży Silver na mecz Polska–Litwa 12 czerwca na PGE Narodowym oraz tzw. mecz od kulis, w ramach którego będzie możliwość uczestnictwa w przygotowaniach do meczu, obecności na konferencji prasowej i przebywania w strefie wywiadów Mixed Zone oraz trybunie prasowej w trakcie piłkarskiego wydarzenia.

Są też dwie gratki dla fanów dziennikarstwa sportowego. Do wylicytowania jest spotkanie z Darkiem Szpakowskim połączone z komentarzem sportowym wybranego meczu oraz vipowski dzień w redakcji Przeglądu Sportowego, podczas którego przewidziane jest wspólne planowanie numeru, spotkania z gośćmi redakcji oraz zakulisowe uczestnictwo w nagraniach programu „Misja Futbol”.

Dobra Aukcja wystartowała 25 kwietnia i potrwa do 27 maja 2018 roku, a wszystkie licytacje oraz informacje o inicjatywie znajdują się na stronie DobraAukcja.pl. Oprócz udziału w licytacjach każdy, niezależnie od zasobności portfela może wesprzeć ten szczytny cel, wykupując cegiełkę lub wpłacając dowolną kwotę i w ten sposób wziąć udział w wyjątkowym konkursie. Do wygrania w nim będzie pięć biletów na mecz towarzyski Polska–Litwa, który odbędzie się 12 czerwca na PGE Narodowym.

Organizatorem, pomysłodawcą i jedynym beneficjentem akcji jest warszawska Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa, która od 28 lat otacza opieką pacjentów i dokłada starań, by przeżyli swój czas bez bólu i z godnością. Allegro.pl jest partnerem technologicznym Dobrej Aukcji – wszystkie licytacje prowadzone są poprzez platformę Allegro Charytatywni. Merytorycznie akcję wspiera Polski Związek Piłki Nożnej, a pro bono w projekt zaangażowane są również: Grupa Marketingowa Walk, agencja Lungo, PGE Narodowy, Hotel Marriott Warszawa, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego Teraz Polska, Sodexo oraz Telewizja Polska SA z patronatem TVP Sport i Przeglądu Sportowego. 

MW