Firma MPM agd S.A rozpoczyna kluczową fazę kampanii marki Sam Cook, która będzie realizowana przez cały 2018 rok. Głównym kanałem komunikacji będzie internet i social media, wsparte działaniami public relations i akcjami promocyjnymi w sklepach. Od momentu rozpoczęcia prac koncepcyjnych nad nową marką, do wdrożenia pomysłu w życie minęło zaledwie 10 miesięcy. Całościowa wartość inwestycji wyniosła 2 mln zł.
Rozpoczynając kampanię marki Sam Cook, firma MPM postawiła na świat wirtualny. W celu bezpośredniego dotarcia do grupy docelowej oraz budowania świadomości w Internecie rozpoczęto następujące działania on-line:
Nowoczesna kampania marketingowa to również social media i współpraca z szeroko pojętą blogosferą. Marka Sam Cook posiada dedykowany profil na Facebook’u, gdzie prężnie działa w obszarze Facebook Advertising (FB Ads). W przyszłości podejmie działania z kulinarnymi influencerami docierającymi do grupy docelowej.
Promocja marki ma wyjść poza klasyczne wirtualne ramy. W planach jest przygotowanie serii spotkań LIVE Cooking. Miejscem ich organizacji mają być topowe centra handlowe. Gotowanie na żywo pozwoli pokazać, czym są produkty Sam Cook. Co więcej, marka będzie obecna na wydarzeniach branżowych organizowanych w Polsce i za granicą.
Holistyczne podejście do prowadzonej kampanii marketingowej pozwala na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, a także na skuteczne budowanie świadomości marki Sam Cook.Ważnym elementem wpływającym na rozpoznawalność brandu są działania z partnerami handlowymi: Media Markt, Saturn oraz Media Expert. Przybiorą one formę remarketingu oraz landing page’ów marki w obszarze e-commerce.
Kampania otrzyma wsparcie reklamowe w sprzedaży na materiałach POS oraz billbordy sponsorskie.
Za kampanię on-line odpowiedzialna jest Gorilla Agency, a przez świat social mediów Sam Cook śmiało kroczy z agencją Veneo. Działania z obszaru media relations i współpracę z blogosferą, zaplanowała i realizuje agencja PR Hub.
MW