Logo

Marketing MIX

Runmageddon takes you Haier, czyli akcja dla prawdziwych „kozaków”

Nie lada gratkę dla fanów ekstremalnych przeżyć przygotowała firma Haier. We współpracy z popularnym cyklem biegów przeszkodowych Runmageddon, największy na świecie producent sprzętu AGD zachęca internautów do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania jest… szkolenie spadochronowe!

Najnowsza akcja marketingowa autorstwa Haier to kolejna odsłona hasła „Takes you Haier”, w myśl którego firma oferuje swoim fanom niezapomniane emocje. Po możliwości wzięcia udziału w wybranych biegach z cyklu Runmageddon oraz szansie na wysadzenie swojej starej pralki w powietrze, tym razem producent AGD zachęca do spróbowania swoich sił w… szkoleniu spadochronowym. A do całej akcji zaangażował szereg partnerów.

Szkolenie odbędzie się w dniach 15-16 czerwca 2018 r. w Krakowie przez firmę KrakSky. Cała akcja organizowana jest we współpracy z Runmageddonem pod hasłem „Runmageddon takes you Haier”. W szkoleniu udział wezmą m.in. zwycięzcy warszawskiej edycji największego w Polsce cyklu biegów przeszkodowych oraz osoby, które zgarną nagrody w konkursie organizowanym przez Haier. A zadanie konkursowe brzmi: „Pokaż, ile możesz wziąć na klatę” i polega na przesłaniu zdjęcia lub filmiku dokumentującego wykonanie zadania. Nagrody trafią do autorów 2 najciekawszych i najbardziej oryginalnych prac.

Akcja promocyjna organizowana jest we współpracy ze SPInkaFilmStudio, a do udziału w konkursie zachęca bohater popularnej kreskówki „Blok Ekipa” – Spejson. W dedykowanym Ekipie Haier Spejsonvlogu ujawnia szczegóły konkursu i zachęca do odwiedzenia strony wygrajlodowke.pl, na której znajduje się regulamin i formularz konkursowy.

Konkurs, w którym do wygrania jest szkolenie spadochronowe to pierwsza odsłona akcji organizowanej na stronie wygrajlodowke.pl. W kolejnym etapie na internautów czekała będzie możliwość faktycznego wygrania lodówki HTF-610DM7, czyli modelu, który w najnowszym odcinku Blok Ekipy trafił do kuchni Spejsona.

Spejsonvlog TUTAJ.

Więcej informacji TUTAJ.

MW