Logo

Marketing MIX

Qczaj ambasadorem marki AA MEN

Opus B przygotował kampanię online, promującą kosmetyki dla mężczyzn AA Men. W działania zaangażowany został popularny trener personalny – Daniel Qczaj.


Aby pomóc mężczyznom w codziennych (nierzadko trudnych) kosmetycznych wyborach, zespół Opus B stworzył eksperta od męskiej pielęgnacji, czyli Trenera Twarzy. W nowej kampanii kosmetyków AA Men funkcję tę objął Daniel Qczaj – populary trener personalny, który w ciągu ostatnich miesięcy stał się ulubieńcem Polaków.

Zadaniem Trenera Twarzy jest przeprowadzenie mężczyzn przez świat kosmetyków w formie treningów. Poza tym ma on rozprawić się z kosmetycznymi mitami i podzielić radami, które pomogą w poprawieniu kondycji… skóry.

– Wybór bohatera nie jest przypadkowy. Do kampanii potrzebowaliśmy kogoś z wyrazistą osobowością i charakterystycznym językiem, ponieważ komunikacja jest oparta na poczuciu humoru. Już sama metafora treningu sportowego w kontekście dbania o twarz nadaje kampanii sympatycznego charakteru i pokazuje świat kosmetyków dla mężczyzn w sposób, który nie jest dla nich problematyczny
– mówi Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B.

Postać Trenera Twarzy ma również zwrócić uwagę kobiet. To one ciągle stanowią większość w grupie kupujących.

–  Jestem facetem i o siebie dbam. Wspólnie z AA Men chcę wyjść naprzeciw stereotypom na temat tego, że dbanie o zdrowy wygląd twarzy i używanie kosmetyków przeznaczone jest tylko dla kobiet. Bardzo się cieszę, że wybrano właśnie mnie na ambasadora AA Men – polskiej marki, której używam od dawna – mówi Daniel Qczaj.

Kampania prowadzona jest przede wszystkim na fanpage’u marki AA MEN na Facebooku, gdzie można znaleźć serię comiesięcznych video autorstwa Qczaja. To właśnie filmy, które będą regularnie pojawiać się na profilu, są głównym punktem kampanii. Ideę wspierają kampania online oraz materiały BTL, pomagające konsumentom w trudnych wyborach przy sklepowych półkach.

Działania angażujące ambasadora rozpoczęły się 30 maja i potrwają do końca roku.

Zobacz więcej na temat: Qczaj

O przenikaniu się świata reklamy i rynku fitness, fitness marketingu przeczytacie w najnowszym wydaniu OOH magazine. Najnowszy numer kwartalnika można pobrać bezpłatnie: TUTAJ.

JK