Logo

Event MIX

III Międzynarodowe Targi Turystyczne WORLD TRAVEL SHOW 2018

W dniach 19-21 października br. w Międzynarodowym Centrum Targowo-Kongresowym Ptak Warsaw Expo odbędzie się 3. edycja targów World Travel Show. Po raz pierwszy impreza poświęcona będzie nie tylko turystyce indywidualnej, ale także biznesowej.

Targi World Travel Show to jedno z najważniejszych wydarzeń dedykowanych branży turystycznej w Polsce. W ich ubiegłorocznej edycji wzięło udział 502 wystawców (w tym 206 z zagranicy), którzy spotkali się z ponad 45,6 tys. zwiedzających. Cała impreza została ulokowana w czterech halach Ptak Warsaw Expo, na łącznej powierzchni ponad 92,5 tys.mkw. Celem przyświecającym organizacji targów jest promocja najnowszych trendów w sektorze turystyki – zarówno w skali krajowej jak i międzynarodowej.

– Naszym priorytetem jest kreowanie nowego standardu targów turystycznych oraz integracja branży. Ważną częścią imprezy są spotkania z podróżnikami, którzy przygotowują ciekawe prelekcje i wykłady. Dzięki temu World Travel Show odwiedza tysiące poszukiwaczy podróżniczych przygód i inspiracji
– powiedziała Renata Nowel, dyrektor targów World Travel Show.

Zadowolony z targów jest m.in. kraj partnerski –Meksyk, dla którego udział w targach World
Travel Show w charakterze partnera był jednym z filarów europejskiej kampanii promocyjnej tego kraju.

– Kampania okazała się wyjątkowo skuteczna. PrzyniosłaMeksykowi, na rynku środkowoeuropejskim, aż 41%wzrost zainteresowania jego ofertą turystyczną – mówi Patricia Eversbusch, Dyrektor Mexico Tourism Board.

– Targi World Travel Show stworzone przez PTAK WARSAW EXPO to siła napędowa rozwoju gospodarki. To wyjątkowe wydarzenie, które ma szansę na stałe wpisać się w kalendarz branży turystycznej, ale co najważniejsze przyciąga tysiące zainteresowanych ludzi z całej Polski jak i zagranicy – powiedział Prezes Polskiej Izby Turystyki Grzegorz Chmielewski.

Cztery Salony

W tym roku wystawcy będą prezentować swoją ofertę w czterech salonach. W dwóch z nich – Turystyki Krajowej i Zagranicznej pojawią się m.in. reprezentanci biur podróży, destynacji, obiektów noclegowych, muzeów, szkół oraz ośrodków narciarskich, systemów rezerwacyjnych, portali podróżniczych, izb i stowarzyszeń branży turystycznej, jak również przewoźnicy, ubezpieczyciele czy podwykonawcy (oferujący atrakcje dodatkowe nawyjazdach).

W kolejnym salonie – Camper & Caravan (promującym coraz popularniejszą w naszym kraju turystykę caravaningową) znajdzie się ponad 170 kamperów i przyczep. Dodatkowo podczas targów zorganizowany zostanie europejski zlot caravaningowy (spodziewanych jest ponad 1000 drużyn). Ostatnią strefę będzie stanowił Warszawski Salon Jachtowy. Zaprezentują się w nim przedstawiciele stoczni oraz firm dealerskich specjalizujących się w sprzedaży jednostek pływających. Będzie to jedyna taka okazja do zapoznania się z szeroką ofertą jachtów i łodzi żaglowych oraz motorowych.

Strefa MICE

Co istotne, w tym roku targiWorld Travel Show zostaną rozbudowane także o strefę spotkań, konferencji, wykładów i szkoleń dedykowanych branży MICE – ze szczególnym uwzględnieniem eventów oraz wyjazdów typu incentive. Chodzi o stworzenie ciekawej oferty zarówno dla organizatorów, jak i korporacyjnych oraz stowarzyszeniowych zleceniodawców wydarzeń wpisujących się w definicję turystyki biznesowej.

Kolejnym przejawem wyjścia naprzeciw tej grupie odbiorców jest fakt, że początkiem stycznia CentrumTargowo – Kongresowe Ptak Warsaw Expo zostało przyjęte do Stowarzyszenia Branży Eventowej (SBE). Członkostwo w tej organizacji pozwoliło obiektowi na włączenie się w działania mające na celu rozwoj branży spotkań oraz promocję eventów jako jednych z najskuteczniejszych działań marketingowych, przynoszących wymierne efekty biznesowe. Warto też podkreślić, że w składzie wybranego w grudniu zarządu SBE ponownie znalazła się Żaneta Berus, pełniąca w Ptak Warsaw Expo funkcję dyrektora zarządzającego.

OOH event!, OOH magazine są patronami medialnymi wydarzenia.