Logo

Event MIX

Kilkudziesięciu nowych profesjonalnych event managerów

W ramach VI edycji Studium Event Management specjalistyczne wykształcenie zdobyło ponad 30 event managerów. Sukcesem zakończyła się 6. edycja Studium Event Management na Uniwersytecie Warszawskim, prowadzonego przez Stowarzyszenie Branży Eventowej i Fundację na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

W roku akademickim 2017/2018 zajęcia koncentrowały się na praktycznych aspektach zawodu event managera, z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Wykłady prowadziła kadra naukowa Wydziału Zarządzania UW oraz praktycy
– przedstawiciele branży eventowej.

– Rosnące z roku na rok zainteresowanie Studium utwierdza nas w przekonaniu, że coraz więcej osób – zarówno z agencji, jak i ze strony klientów – chce wiedzieć jak najwięcej o zarządzaniu projektami eventowymi, profesjonalnym działaniu w branży MICE – mówi Marta Dunin-Michałowska, Prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej, Prezes Mea Group, odpowiadająca za obszar edukacji w Zarządzie Stowarzyszenia Branży Eventowej.

–  Stale aktualizujemy program Studium, wsłuchujemy się w opinie uczestników i dzięki temu możemy razem z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego tworzyć jedną z najbardziej cenionych inicjatyw edukacyjnych – dodaje dr Robert Pietrusiński, Prezes Fundacji na Rzecz Wydziału Zarządzania na UW.

Program studium obejmował 168 godzin m.in. takie bloki tematyczne jak komunikacja marketingowa, charakterystyka branży eventowej, event marketing, planowanie, produkcja i realizacja eventów, przygotowanie briefów, ofert oraz kosztorysów eventowych, wykorzystanie Internetu i mediów społecznościowych w eventach, bezpieczeństwo imprez masowych, efekt WOW, psychologia eventów czy sztuka prezentacji i wystąpień publicznych.

Sporą część zajęć stanowią spotkania i panele dyskusyjne, pozwalające na poznanie studium przypadków oraz nawiązanie bezpośrednich relacji. Co roku program studium jest aktualizowany, zgodnie z potrzebami uczestników. Tym samym coraz większy nacisk jest kładziony na aspekty praktyczne, wykorzystanie nowoczesnych technologii przy organizowaniu wydarzeń.

Studenci w trakcie studium mają możliwość uczestnictwa we wszelkiego rodzaju eventach organizowanych przez członków stowarzyszenia oraz wykładowców studium i zobaczenia „od kuchni” jak wygląda praca przy produkcji eventu. Odwiedzają również lokacje eventowe i siedziby firm z branży eventowej by w pełni móc poznać rynek oraz nawiązać jak największą ilość bezpośrednich kontaktów.

Absolwentami sześciu edycji Studium są m.in. pracownicy agencji eventowych, reklamowych i PR, działów zarządzania zasobami ludzkimi, przedstawiciele administracji publicznej, właściciele MŚP, a także reprezentanci hoteli, lokalizacji i obiektów eventowych. Studium kierowane jest również do osób, które dotychczas nie miały możliwości pracy w branży eventowej, ale interesują się jej działalnością.

Studium skierowane jest zarówno do osób, które są zainteresowane pracą w zawodzie Event Managera jak i tych, które zajmują się już organizacją wydarzeń na co dzień i chciały by usystematyzować i poszerzyć swoje kompetencje z tego zakresu. W szczególności zajęciami powinni zainteresować się pracownicy agencji eventowych, reklamowych i PR, firm HR, pracownicy korporacji, hoteli i obiektów eventowych, przedstawiciele administracji publicznej, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw.

VII Edycja Studium Event Management rozpocznie się w listopadzie 2018 r. Liczba miejsc ograniczona. Dokumenty można składać do października br.:

Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski Szturmowa 1/3 pok. B004

mail: zgloszenia@wz.uw.edu.pl

Dodatkowych informacji udzielają:

Dagmara Chmielewska – dagmara.chmielewska@sbe.org.pl

Natalia Gmerek – ngmerek@wz.uw.edu.pl