Zgodnie z tegoroczną strategią marketingową oraz hasłem „Pora na Koral #tu i teraz” ruszyła mundialowa akcja producenta lodów z Nowego Sącza. Specjalnie zaaranżowane studio komentatorskie Korala, relacje na żywo i piłkarski konkurs to tylko niektóre z atrakcji, jakie przygotowała marka kibicom i miłośnikom lodów.
Centralną postacią mundialowej akcji jest brand hero marki, Chłodzimierz, znany z zeszłorocznej odsłony wakacyjnej akcji „Pogromcyupalu.pl” oraz ze Snapchata marki. Jako brand hero, Chłodzimierz aktywizuje miłośników lodów oraz piłki nożnej, oferując im wspólne piłkarskie emocje, RTM-owe relacje z meczów, ciekawostki na temat miejsca mistrzostw i krajów biorących w nich udział. Komunikacja Mistrzostw #Tu i teraz odbywa się w specjalnie utworzonej i administrowanej przez Chłodzimierza grupie na Facebooku, z wykorzystaniem potencjału marketingowego facebookowych grup dyskusyjnych. Drugą platformą komunikacyjną jest Snapchat, na którym znajdą się materiały zza kulis projektu.
W grupie „Ekipa Chłodzimierza #tuiteraz” będzie można również powspominać dawne edycje mistrzostw w piłce nożnej i przypomnieć sobie kultowe wpadki komentatorów sportowych. Planowany jest również konkurs pełen piłkarskich emocji. Wszystko to za pośrednictwem brand hero, nadającego z piłkarskiego studia Korala, oraz graficznej, uproszczonej postaci Chłodzimierza. W studiu mundialowym #Tu i teraz nie zabraknie oczywiście lodów.
Za pomysł i obsługę akcji odpowiada krakowska agencja Veneo, obsługująca lody Koral w kanałach digitalowych.
MW