Projekty marketingowe sieci IKEA oraz realizujące je Loyalty Point i Agencja Warszawa to czołówka tegorocznego konkursu Golden Arrow 2018. Grand Prix, statuetki, wyróżnienia oraz nagrody dla najlepszych agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego 2018 roku wręczono 21 czerwca br. podczas uroczystej Gali w Małej Warszawie.
W tegorocznej edycji konkursu przyznano 12 statuetek oraz 19 wyróżnień. Grand Prix 2018 i statuetka Golden Arrow w kategorii e-mail marketing za kampanię IKEA Family trafiły do agencji Loyalty Point, która podczas gali odebrała jeszcze dwa wyróżnienia za koncepty marketingowe dla innych klientów. Kolejne projekty IKEA i prowadząca je Agencja Warszawa zostały nagrodzone statuetką Golden Arrow za CSR oraz wyróżnieniem w kategorii experiential marketing.
Wśród uhonorowanych w tym roku projektów i przedsięwzięć z zakresu marketingu zintegrowanego znalazły się także kampanie przegotowane między innymi dla takich marek jak Amica, Jeronimo Martins, Unilever, ING Bank Śląski, Adidas, Orange, Barbie czy Vogue.
Jury pod przewodnictwem Marty Życińskiej, dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe doceniło przede wszystkim efektywność podejmowanych działań, sposób opracowania strategii i kampanii reklamowych oraz kreatywność i świeżość pomysłów i ich adaptacji.
Tytuł Sieciowej Agencji Interaktywnej Roku odebrały Golden Submarine i VML Poland a najlepszą agencją marketingu zintegrowanego została agencja Plej.
Pełna lista nagrodzonych w konkursie dostępna jest na stronie internetowej Golden Arrow.