Z Brand Managerem Mateuszem Banachem z firmy Stock Polska rozmawiamy o całorocznej akcji „Miejsca ze Smakiem” marki Saska, jej grupie docelowej i współpracy z blogosferą.
W maju br. odbyła się uroczysta inauguracja akcji „Miejsca ze Smakiem”, firmowanej przez markę Saska. Na czym ona polega?
Miejsca ze Smakiem to całoroczna inicjatywa marki Saska, której celem jest inspirowanie ludzi do odkrywania nowych miejsc i nowych smaków w myśl foodpairingu. Dlatego nawiązaliśmy współpracę z kilkudziesięcioma restauracjami, hotelami i barami plenerowymi z całej Polski, w których można spróbować trunków Saskiej w towarzystwie niebanalnych dań. Co więcej zachęcamy konsumentów, aby takie wyjścia kultywować w gronie przyjaciół, znajomych i rodziny, a przyjemne oraz sprawdzone miejsca tworzą wartość dodaną dla takich spotkań.
Do jakich konsumentów mówi marka? Kogo najbardziej przyciągnie akcja Miejsca ze Smakiem?
Po trunki Saskiej najchętniej sięgają osoby żyjące w duchu filozofii slow life, które cenią sobie niespieszność, cieszenie się każdą chwilą w doborowym towarzystwie i celebrowanie małych przyjemności. To właśnie tacy ludzie są odbiorcami akcji Miejsca ze Smakiem.
Na popularnych blogach kulinarnych czy lifestyle’owych obserwujemy coraz więcej recenzji Miejsc ze Smakiem. Jak wygląda współpraca z blogerami przy takiej inicjatywie?
Od początku istnienia marki, trunki Saskiej z powodzeniem są wykorzystywane w foodpairingu – sztuce kulinarnej, która bez wątpienia przeżywa teraz swoje najlepsze lata. Niestandardowymi połączeniami smaków szczególnie interesują się blogerzy kulinarni, których zaprosiliśmy do współpracy. To są ludzie pełni pasji i ciekawi nowych doznań smakowych, dlatego praca przy tym projekcie jest absolutnie przyjemnością dla obu stron.
Rozmawiała Magdalena Wilczak
Więcej o akcji Miejsca ze Smakiem marki Saska znaleźć można TU i TUTAJ.