Logo

Marketing MIX

Nowa strona BGŻOptima doceniona w konkursie Golden Arrow

BGŻOptima została nagrodzona statuetką „Golden Arrow” w kategorii digital marketing za nową odsłonę serwisu internetowego. Za koncepcję i design serwisu odpowiadała firma Efigence, natomiast partnerem technologicznym jego wdrożenia była firma Squiz Poland. W konkursie „Golden Arrow”, organizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications promowana jest efektywność w działaniach marketingowych.

W tegorocznej edycji „Golden Arrow” w kategorii digital marketing – serwis internetowy, jury doceniło BGŻOptima. Oceniane działania obejmowały zaprojektowanie oraz wdrożenie strony WWW.

– Działamy w modelu direct, a strona internetowa jest dla nas głównym miejscem interakcji z klientem. Efektem współpracy z naszymi partnerami jest platforma, która prezentuje nową jakość w podejściu do projektowania serwisu internetowego dla instytucji finansowej – mówi Piotr Marciniak, dyrektor zarządzający BGŻOptima. – Otrzymane wyróżnienie potwierdza, że projekt oprócz nowoczesnego designu oraz atrakcyjnych narzędzi przekłada się na wyniki biznesowe – dodaje.

Nowa strona BGŻOptima została udostępniona w grudniu 2017 roku. Zawiera funkcjonalności pozwalające wybierać produkty dopasowane do potrzeb i oczekiwań klientów. W sposób prosty i intuicyjny prowadzi użytkownika do poszukiwanych treści, ułatwia wybór optymalnych produktów oraz dostarcza przydatnych informacji na temat trendów i rozwiązań oszczędnościowo – inwestycyjnych.

Za koncepcję i design serwisu odpowiadała firma Efigence. Partnerem technologicznym wdrożenia nowego serwisu była firma Squiz Poland, która zaproponowała innowacyjną technologię RWD oraz integrację serwisu z rozwiązaniami takimi jak CRM, eCommerce, wyszukiwarka czy marketing automation.

MW