10 edycja Forum Marketingu Zintegrowanego pod hasłem „Czy jesteś gotowy na przyszłość?” odbędzie się 7 i 8 listopada w Kinotece, w Pałacu Kultury i Nauki. To jedno z najciekawszych wydarzeń organizowanych dla branży marketingowej, na którym warto się pojawić.
Forum Marketingu Zintegrowanego (FMZ) to dwudniowa konferencja dla osób związanych z marketingiem i reklamą, organizowana przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Hasło tegorocznej edycji FMZ „Czy jesteś gotowy na przyszłość?” zapowiada niezwykle interesującą dyskusję o tym, jak marketing będzie wyglądał w najbliższych latach. Okres intensywnych zmian zarówno prawnych, jak i w obszarze dostępnych narzędzi, a także postaw konsumenckich będzie wymagał od marketerów wyjątkowej czujności i elastyczności w działaniach.
Pierwszy dzień konferencji będzie poświęcony marketingowej przeszłości – uczestnicy będą mogli poznać tajemnice i wyniki najciekawszych kampanii marketingu zintegrowanego z ostatnich miesięcy, zarówno z segmentu B2C, jak i B2B. Przedstawione zostaną case studies marketingu 360°, które zdobyły nagrody w tegorocznym konkursie Golden Arrow. Na Forum będzie można poznać kulisy kampanii takich marek jak: Magnum, Orange, Adidas, Xerox i innych, a także przyjrzeć się ciekawym akcjom z wykorzystaniem przesyłek pocztowych czy reklamy kinowej.
Drugi dzień FMZ to spotkania z wyjątkowymi ekspertami, którzy przygotują uczestników na przyszłość i wyzwania. To niepowtarzalna okazja do rozwoju swoich miękkich umiejętności oraz źródło inspiracji i motywacji do dalszego działania. W programie m.in. Piotr Marzec (Google) o „Wyścigu techno-marketerów”, dr hab. Jacek Wasilewski odpowie na pytanie „Co ma zrobić marka z językiem?”, a Agnieszka Stelmaszczyk (Feno) opowie o tym, jak dotrzeć z komunikatem gdy można liczyć tylko na 2,5 sekundy uwagi odbiorców.
Wydarzenie od 10 lat jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, które działa w obszarze marketingu bezpośredniego oraz zintegrowanego. Misją Stowarzyszenia jest edukacja rynku, dlatego organizatorzy zawsze dbają o wysoki poziom merytoryczny konferencji, nad którym czuwa Rada Programowa.
Program i bilety dostępne TUTAJ.
OOH magazine jest Patronem Medialnym 10. Forum Marketingu Zintegrowanego.
MW