Logo

Marketing MIX

VALKEA otwiera się na etyczny family marketing

Valkea, agencja specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego, zaprezentowała dzisiaj, podczas specjalnie zorganizowanej konferencji prasowej, swój nowatorski projekt z obszaru family marketingu, pod nazwą „Valkea for Kids”. Zapoczątkowała tym samym trend na etyczny marketing skierowany do dzieci i ich rodziców. Konferencja prasowa odbyła się w Domu Mody Klif, w ramach trwającej akcji „Back to School”.

„Valkea for Kids” to specjalnie stworzona jednostka z ofertą skierowaną do firm z branży dziecięcej (producentów towarów i usług), której zadaniem jest dostarczenie markom pełnego spektrum efektywnych rozwiązań komunikacyjnych i marketingowych oraz pomoc w dotarciu do odbiorców ze szczerym, etycznym i wartościowym przekazem.

Aby to osiągnąć, „Valkea for Kids” będzie budować kampanie tak, by były etyczne i pozytywnie wpływały na rozwój. Agencja planuje „wyposażyć” obsługiwane marki w wartości, dzięki którym zyskają sympatię najmłodszych i zaufanie rodziców. W wyborze briefów od Klientów „Valkea for Kids” zamierza stosować następujące filtry:

  •        Zero produktów negatywnie wpływających na zdrowie i kondycję dzieci;
  •        Szlaban na produkty i usługi zaburzające rozwój emocjonalny oraz poznawczy dzieci;
  •        Nie dla produkcji w fabrykach wykorzystujących do pracy nieletnich.

– Pomysł na stworzenie specjalnego sub-brandu o nazwie „Valkea for Kids” zrodził się z potrzeby odpowiedzi na coraz częściej docierające do nas – rodziców, nieetyczne komunikaty kierowane do dzieci w rozmaitych kampaniach. Jesteśmy zwolennikami pozytywnych zmian. Chcemy wspierać marki, które – podobnie jak my – przykładają wagę nie tylko do tego co, ale także jak sprzedają najwrażliwszym z odbiorców – dzieciom – powiedział Tomasz Opiela, CEO Valkea.

„Valkea for Kids” to obecnie jedyna tego typu inicjatywa na rynku, wspierająca rodziców w mądrym, zdrowym i ukierunkowanym na rozwój wychowywaniu dzieci. Firmom oferuje działania, za które bierze pełną odpowiedzialność, wspierając jednocześnie Klientów w docieraniu z produktami czy usługami do rodziców. Pomysłodawcy nowego sub-brandu zapewniają, że robią to, mając na względzie świat określonych wartości, których przestrzegają i którym są wierni. Ma to stanowić największy wyróżnik.

– Chcemy, aby przekaz kampanii tworzonych dla naszych Klientów był kreatywny i szczery, budowany w oparciu o wartości, którymi się kierujemy – prywatnie i zawodowo. Nasi Klienci ufają nam, bo potrafimy budować świadomość marki, tworzyć jej dobry wizerunek i prowadzić długoterminową komunikację w sposób etyczny i efektywny. Z kolei bezpośredni odbiorcy naszej codziennej pracy, czyli dzieci, dostają produkty i pomysły na miarę ich potrzeb i fantazji. Wartość dodaną stanowi świadomość, że marki, dla których pracujemy, mają pozytywny wpływ na rozwój młodego pokolenia – powiedziała Ewa Świerżewska, Kids&Family Marketing Manager, Valkea for Kids.

Jako sub-brand Valkea, agencji 360°, „Valkea for Kids” będzie realizować kampanie obejmujące działania strategiczne, digitalowe, eventowe, a także z zakresu PR i social media.

MW