Logo

Marketing MIX

Synergic oraz Starcom Polska dla Grupy TVN i Discovery Polska  

Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje rozbudowaną kampanię promocyjną trzech programów telewizyjnych dla wybranych stacji z portfolio Grupy TVN i Discovery Polska: Travel Channel, TTV oraz TVN Turbo. Działania zaplanowane do połowy października br. wykorzystują heterogeniczne nośniki reklamowe, dopasowane do zróżnicowanych grup celowych.

Travel Channel od 4 października rusza z emisją premierowego cyklu „Jestem z Polski”. To nowa formuła, oparta m.in. na podróżniczych video-blogach i materiałach archiwalnych Polaków mieszkających za granicą. Bohaterowie w autentyczny sposób przedstawią swój osobisty punkt widzenia oraz nietuzinkowe podejście do poznawania innych miejsc i kultur. Nowy cykl pokaże świat widziany oczami rodaków mieszkających w Japonii, USA, Peru, Kolumbii, Brazylii i innych egzotycznych zakątkach świata. Promocyjny spot reklamowy emitowany jest na blisko 3 tysiącach ekranów LCD w 15 hotelach pięcio- i czterogwiazdkowych. Licząc się ze skutecznością nośników typu fullback.

Grupa TVN zdecydowała się również na wykorzystanie powierzchni reklamowej około 90 pojazdów autobusowych. Kampania zrealizowana zostanie w 6 miastach (Łódź, Wrocław, Szczecin, Warszawa, Trójmiasto oraz rejon GOP).

Telewizja TTV, rusza z cyklem „Rinke na krawędzi”. To niezwykle osobisty projekt telewizyjny Rinke Rooyensa (producenta, reżysera, scenarzysty), który przez blisko rok wspierał bezdomnych do zmiany ich życia. Kampania reklamowa programu prowadzona jest na dworcach kolejowych oraz w przejściach podziemnych na terenie Warszawy, Gdańska i Poznania.

W programie „Garaż Dudy” w TVN Turbo zostaną zaprezentowane spektakularne metamorfozy motoryzacyjne przygotowane przez Grześka Dudę, od lat konstruującego samochody rajdowe i wyścigowe, a szerszej publiczności znanego z sześciu sezonów „101 napraw”. W warsztacie Grześka Nissan 350Z zamieni się w Ferrari California, a Ford Mustang w wielozadaniowy samolot F-16 (prawie). Ekrany LCD emitujące spot reklamujący nową produkcję stacji pojawią się w 70 warsztatach samochodowych na terenie 15 miast.

– Realizując kampanię we współpracy ze Starcom Polska dla wybranych premierowych programów telewizyjnych Grupy TVN i Discovery Polska postawiliśmy na sprofilowaną i jakościową konsumpcję treści reklamowej w niestandardowych lokalizacjach, pokrewnych z przekazem danego programu. Dlatego w ofercie znajdują się zarówno luksusowe hotele, jak i miejskie autobusy czy popularne warsztaty samochodowe. Bo tylko odpowiedni dobór nośników jest gwarantem sukcesu marketingowego – przekonuje Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

JK