Logo

Event MIX

MyPlace i Ibento zajmą się eventami firmy Energa

MyPlace i Ibento zajmą się eventami firmy Energa Agencje MyPlace i Ibento wygrały w przetargu Grupy Energa dotyczącym obsługi jej eventów i wydarzeń specjalnych – wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Zajmą się obsługą wartego blisko 5 mln zł budżetu i będą pracować dla spółki przez trzy lata.

W trwającym od drugiej połowy lipca br. przetargu konkurowało 10 firm:  New Look Advertising (z ceną 4,37 mln zł), Ibento (4,41 mln zł), Kombinat (3,53 mln zł), Horeca Group (4,79 mln zł), My Place (4,61 mln zł), Allegro (132,68 tys. zł), Apella (4,92 mln zł), Red&Events (4,8 mln zł), Live (114,39 tys. zł) i Grupa Promocyjna Maxpoint (4,79 mln zł).

Energa zamierza przeznaczyć na obsługę eventów i wydarzeń specjalnych w ciągu trzech najbliższych lat kwotę 4 944 600 zł.

Wybrane agencje będą odpowiedzialne za kompleksową obsługę, przygotowanie i organizację eventów (wydarzeń, imprez, pikników) i innych działań promocyjnych zlecanych przez spółkę. Mają to być m.in. konferencje, akcje sportowe, wspierające sprzedaż, działania promujące punkty sprzedaży Energa-Obrót SA, eventy, spotkania z klientami biznesowymi, a także działania z zakresu marketingu relacji. Będą pracować dla spółki przez 3 lata od momentu podpisania umowy. W pierwszej połowie lipca br. Energa-Obrót rozstrzygnęła przetarg na obsługę digital, wybierając do współpracy agencję Artegence.