Logo

Marketing MIX

Agencja S4 z kampanią „A Mój TAURON masz?” dla TAURONA

W październiku ruszyła ogólnopolska kampania „A Mój TAURON masz?”, promująca serwis MojTAURON.pl. Projekt ten realizowany jest kompleksowo przez Agencję Reklamową S4.

Celem kampanii jest promocja serwisu MojTAURON.pl, w ramach którego każdy klient ma dostęp do swoich faktur, dokumentów, salda, może kontrolować terminy, podawać stan licznika, odbierać różne bonusy, a wszystkie płatności za prąd i gaz regulować jednym kliknięciem. W ramach prac przy kampanii „A Mój TAURON masz?” S4 przygotowało kompleksową strategię komunikacji oraz kreację w przełożeniu na ATL (TV, radio), BTL oraz materiały online, w tym content video.

Działania rozpoczęły się w październiku i będą trwały do końca 2018 roku, obejmując emisję spotów w TV oraz kampanię online

Agencja S4 odpowiadała również za przygotowanie materiałów do ogólnopolskiej kampanii dedykowanej klientom z sektora MSP, w której promowana jest oferta TAURONA na gaz z usługami fachowców: Gaz Pomoc 24H, Serwisant gazowy 24H, Gaz z serwisantem gazowym 24H PLUS. W ramach tej części działań promocyjnych agencja S4 opracowała materiały do stacji radiowych i prasy lokalnej, tytułów branżowych dedykowanych grupom docelowym oraz do komunikacji w Internecie.

Po stronie TAURONA za koordynację tych projektów odpowiadają: Dorota Kulpińska, Barbara Wydra-Głuszek i Katarzyna Kozłowska.W S4 kampanię przygotował zespół prowadzony przez Agatę Pęzioł – group account managera.

Są to już kolejne prace realizowane przez S4 dla TAURONA. Agencja w latach 2017–2018 przeprowadziła projekty: „Twoje Smart 500”, „Czysta oferta Twoje 300” czy „Oddychaj powietrzem”.

MW