Logo

Marketing MIX

Dzięki tej kampanii powstało ponad 100 edukacyjnych placów zabaw

Za nami już kolejny ważny etap ogólnopolskiej akcji społecznej Podwórko Talentów NIVEA. W sumie, w trwającej edycji zostanie wybudowanych aż 40 Podwórek Talentów NIVEA. Pod koniec września, otwarto nową lokalizację, wyłonioną w ramach konkursu – tym razem w Warszawie.

Od 2015 roku, NIVEA wybudowała już ponad 100 edukacyjnych, kreatywnych placów zabaw w całej Polsce, w tym 40 w nowej odsłonie.

Ambasador akcji Podwórko Talentów NIVEA, Filip Chajzer, który przecinał wstęgę podczas otwarcia warszawskiego podwórka, powiedział: – Kochani rodzice, gorąco zachęcam do zabierania tu swoich pociech i aktywnego spędzania czasu, odkrywania i pielęgnowania talentów. Ja na pewno będę tu często przychodził i Was wszystkich też serdecznie zapraszam. Mam nadzieję, że się tu spotkamy!

Od 2015 roku dzięki NIVEA powstało w Polsce już 100 Podwórek, w tym 40 niezwykłych Podwórek Talentów. To tylko część działań społecznych NIVEA, która już od 17 lat jest blisko rodzin, pielęgnując rozwój młodych talentów i rodzinną bliskość. Podwórko Talentów NIVEA to niezwykłe miejsce zaprojektowane w taki sposób, aby pomagać odkrywać i rozwijać dziecięce talenty. Każde z nich podzielone jest na trzy strefy: sportową, naukową i artystyczną, stworzone by integrować i zachęcać dzieci do ruchu na świeżym powietrzu. Co na nim znajdziemy? Kubik wspinaczkowy, huśtawkę bocianie gniazdo, grę twister, planszę do gry w kapsle, planszę do skoku w dal, trampoliny, tablice muzyczne z bębnami i dzwonkami oraz planetarium ze wszystkimi podstawowymi informacjami o Układzie Słonecznym i mapą gwiazd. Wszystkie urządzenia są interaktywne, zachęcają do zabawy i jednocześnie poszerzają wiedzę o świecie.

Jednocześnie, dzięki temu, że Podwórka Talentów NIVEA zostały zaprojektowane przez profesjonalistów, mogą świetnie uzupełnić lekcje szkolne. To źródło inspiracji dla nauczycieli do przygotowania ciekawych lekcji plenerowych z fizyki, matematyki czy muzyki.

– Podwórko Talentów NIVEA to wyjątkowe i inspirujące miejsce. Cieszymy się, że nasza akcja budowy kreatywnych podwórek spotkała się z tak dużym zainteresowaniem. W wyniku konkursu, w którym uczestniczyć mogły gminy, szkoły, spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe, wyłoniliśmy nowe lokalizacje na budowę Podwórek Talentów. Place zabaw otrzymają miejscowości do 20 tys. mieszkańców, miejscowości pomiędzy 20 a 60 tys. mieszkańców oraz te powyżej 60 tys. mieszkańców. Dzięki takiej formule, podzielonej na trzy „koszyki”, każdy miał równe szanse na wygraną, niezależnie od wielkości miejscowości – mówi Katarzyna Singh, CSR Manager NIVEA.

Akcję Podwórko Talentów NIVEA wspiera w tym roku Filip Chajzer – dziennikarz, który w wyjątkowy sposób łączy świat dorosłych i dzieci. Filip Chajzer pomaga dzieciom od dawna w różny sposób. Angażował się między innymi we wsparcie UNICEF-u na rzecz niedożywionych dzieci. W tym roku jest natomiast nominowany do nagrody im. Jana Rodowicza Anody w kategorii „Aktywność społeczna”.

Przypomnijmy: aby wziąć udział w akcji, do 30 kwietnia br. należało zalogować się na stronie www.podworko.nivea.pl i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Aby wziąć udział w tzw. ścieżce jurorskiej, należało dołączyć krótki film lub prezentację, obrazującą talenty dzieci, dla których powstać ma Podwórko. Nie było to jednak niezbędne. Zgłoszenie bez filmu wzięło udział w ścieżce tradycyjnej, w której to Wy, przez głosowanie, zdecydowaliście, gdzie powstaną Podwórka Talentów NIVEA. W tym roku NIVEA wybuduje łącznie 20 kreatywnych placów zabaw. Akcja będzie kontynuowana!

Szczegółowe informacje o konkursie i kampanii dostępne są TUTAJ.

MW