Logo

Marketing MIX

Polscy skoczkowie dołączają do drużyny Renault

Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Maciej Kot, polscy medaliści igrzysk olimpijskich i mistrzostw świata w skokach narciarskich, wystąpią w rozpoczynającej się właśnie kampanii promującej modele SUV marki Renault: Koleos, Kadjar i Captur.

Przygotowana przez agencje Publicis i Publicis DWL akcja ma na celu zachęcenie do poznania wyjątkowych cech modeli, a także do skorzystania ze specjalnej oferty. Kreacje z udziałem popularnych skoczków obejrzymy w telewizji, mediach społecznościowych oraz prasie i usłyszymy w radiu. Kampania będzie realizowana pod hasłem „Dołącz do drużyny Renault” i potrwa przez cały sezon skoków narciarskich.

– Już niedługo znowu zaczniemy żyć emocjami związanymi z występami polskich sportowców na skoczniach narciarskich. Nasza narodowa drużyna cieszy się wyjątkową sympatią ze strony kibiców, także ze względu na poczucie humoru. I właśnie humor stał się kanwą dla zaprojektowanej na potrzeby kampanii Renault kreacji. Skoczkowie w prosty i zabawny sposób prezentują wygodne rozwiązania zastosowane w promowanych modelach samochodów takie, jak np. możliwość personalizacji kolorów nadwozia, bezdotykowe otwieranie bagażnika oraz karta Hands Free. Warto w tym miejscu dodać, że kampania mogła być zrealizowana w takiej formie dzięki temu, że Renault od 2017 roku jest oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego – powiedział Piotr Jachimowicz, Group Account Director w agencji Publicis.

Na potrzeby kampanii telewizyjnej realizowanej w stacjach TVN, TVP i Polsat agencja Publicis przygotowała trzy formy reklam: dziesięciosekundowy spot, billboard sponsorski oraz tag ofertowy. W przypadku mediów społecznościowych i serwisów WWW będziemy mieli możliwość obejrzenia trzech spotów przedstawiających udogodnienia oferowane przez Renault oraz serię bannerów. Za działania realizowane w Internecie odpowiada agencja Publicis DWL. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy: OMD.

MW