Logo

Marketing MIX

Marketing & Business Solutions – nominacje w nowej kategorii konkursu SAR Effie Awards 2018

5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych. 

W ramach kategorii Marketing & Business Solutionsoceniano rezultaty projektów w kontekście otoczenia rynkowego, wyzwania i  postawionych celów, pomysłu strategicznego, wybranych narzędzi do jego realizacji oraz efektów samego wdrożenia. 

Jury kategorii Marketing & Business Solutions składało się z dotychczasowych Przewodniczących Jury Effie poprzednich edycji, prezesa SAR, prezesa IAA, dyrektorów zarządzających agencji reklamowych i agencji mediowych, które w poprzednim roku zdobyły pierwsze miejsca w rankingu Effie Awards. Grupie oceniającej prace przewodniczył  Tomasz Lisewski, Global Head of Brand, Communications & Digital and Market w firmie Philips International – przewodniczący całego jury Effie Awards 2018.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z ilości i jakości zgłoszeń, które wpłynęły do nowej kategorii. Pokazuje to, że mimo debiutu tej kategorii w konkursie, spotkała się ona z pozytywnym odzewem. Swoje rozwiązania zgłaszały firmy o różnym profilu – od międzynarodowych korporacji po startupy i firmy rodzinne. Doceniliśmy transformację tych firm oraz fakt, że marketing ma na nią wpływ. Dotyczy to zarówno ewolucji modelu biznesowego, jak i digitalizacji firm – powiedział Tomasz Lisewski.

Nominacje otrzymali:

NOMINACJE EFFIE 2018 W KATEGORII MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS (kolejność wg numerów zgłoszeń)

 

KATEGORIA: MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS

Fundacja WOŚP gra z partnerami

Marka:

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Zgłaszający:

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata

Sprzedaż online w sklepie offline

Marka:

eobuwie.pl

Zgłaszający:

eobuwie.pl, Nanovo

IKEA Family – transformacja danowa firmy

Marka:

IKEA

Zgłaszający:

IKEA, Loyalty Point, Wavemaker

Zwycięskie kampanie poznamy podczas Gali SAR Effie Awards, która odbędzie się 29 października br. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Doradca prawny: Firma prawnicza LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy

Konkurs wspierają:

  •        Sponsorzy Strategiczni: Radio Zet, TVN, 
  •        Sponsorzy Wspierający: AMS, Facebook, Wirtualna Polska,
  •        Partnerzy Merytoryczni: Mastercard, Nielsen, Premium TV,
  •        Partnerzy Technologiczni: Samsung, Siskin,
  •        Partnerzy: Douglas, KUKBUK, Lemon Film, Vegi,
  •        Partnerzy Gali: Dictador, Jim Beam, SASKA, OSHEE, Nivona,
  •        Patroni medialni: My Company, Nowy Marketing, Radio ZET Chilli, Wirtualnemedia.pl.

www.sar.org.pl

JK