STAR EVENT jest innowacyjną firmą z branży eventowej, która rozwija się w zdumiewającym tempie. 2018 rok to pasmo sukcesów – zrealizowali 1348 projektów, otworzyli nowy oddział firmy, zaangażowali się w wydarzenia charytatywne i wciąż nie zwalniają tempa. Wchodzą w Nowy Rok ze świeżymi pomysłami – nowa strona, rebranding, nowe podejście, nowe produkty, nowe twarze w firmie. Czas na energetyczną eksplozję!
Choć wydawać by się mogło, że najważniejszą rolę odgrywa przesłanie wynikające z danego wydarzenia, uczestnicy bardzo często zwracają uwagę na całą otoczkę. Dlaczego? Otóż ludzie lubią rzeczy ładne, starannie przygotowane, wykonane z dbałością o każdy detal. Udowadnia to kult mediów społecznościowych, w których wciąż pojawiają się zdjęcia, filmiki i relacje z większych i mniejszych eventów. To ważne chwile zarówno dla organizatorów, występujących, prowadzących, jak i dla samych uczestników. Właśnie w takich momentach docenia się pracę kreatorów przestrzeni, w której odbywa się event. Miejmy jednak na uwadze, że STAR EVENT to coś więcej niż wypożyczalnia mebli. Zajmują się nie tylko tworzeniem nastrojowych i ekscytujących aranżacji eventowych, ale też projektują niezapomnianą atmosferę podczas współpracy z klientami. Jak zapewnia jeden z założycieli firmy, Marcin Pape: Eventy to doświadczenia. Zależy nam, aby uczestnicy współtworzonych przez nas wydarzeń czerpali radość z tego, gdzie są i co robią. Ważny jest event, ale też wszystko, co dzieje się dookoła niego.
Co nowego u STAR EVENT?
Koniec starego roku i początek nowego to najlepszy czas na podsumowanie działalności w każdej firmie. Przeanalizowanie osiągnięć, wyznaczenie celów i ustalenie ścieżki działania na kolejne miesiące to standard, na który decyduje się większość przedsiębiorców. STAR EVENT poszło jednak krok dalej i już w ostatnich miesiącach 2018 roku rozpoczęło prace nad rozwojem firmy. Przygotowania trwały pełną parą i zaowocowały przede wszystkim powstaniem nowej strony internetowej.
Skąd pomysł na zmiany? O tym opowiada nam drugi z założycieli STAR EVENT, Mariusz Stawczyk. – Żyjemy w społeczeństwie informacyjnym. Dziś w Polsce ponad 85% gospodarstw domowych ma dostęp do internetu. To z niego czerpiemy informacje o wydarzeniach w kraju i na świecie, ale też o firmach i ich ofertach. Widoczność w sieci jest dla nas niezwykle ważna. Zależy nam, aby użytkownicy, którzy odwiedzają naszą stronę, czuli się komfortowo i z łatwością znaleźli wszystko to, czego potrzebują.
Jak zmieniła się witryna? – Przede wszystkim lepiej i konkretniej opisuje nasze usługi. Pragniemy pokazać naszą misję – nie tylko projektujemy strefy eventowe, ale też dokładamy wszelkich starań, aby dopasować się do potrzeb klientów. Ułatwiony kontakt, prosta nawigacja, a jednocześnie pełen profesjonalizm. Odwiedzenie strony ma być równie przyjemne, jak współpraca z nami! – dodaje Marcin Pape.
Prześledziliśmy uważnie nową stronę internetową STAR EVENT. Jedno jest pewne – energii i zapału im nie brakuje! Są jak kolorowe ptaki, które rozwijają swoje skrzydła i urzekają zapierającymi dech w piersi efektami. Teraz to już nie tylko internetowa wizytówka firmy, ale miejsce, w którym zbierane są doświadczenia. Przemieszczanie się pomiędzy poszczególnymi sektorami strony to odkrywanie kolejnych kart. Użytkownik odnosi wrażenie, jakby właśnie uczestniczył w zrealizowanych projektach. Z ekskluzywnych eventów w nowoczesnych wnętrzach, przechodzi do ogrodowych aranżacji w eko klimacie, następnie uczestniczy w targach branżowych z pięknymi stoiskami, aż w końcu ogląda mecz w przygotowanej przez STAR EVENT strefie kibica. Wszystkiemu towarzyszą komentarze, opinie, cytaty – niczym opowieści wodzireja podczas imprezy, który zabawia, informuje i tworzy atmosferę.
Co wyróżnia nową odsłonę witryny STAR EVENT? Przede wszystkim wyjście do klienta. To nie tylko oferta, opis produktów czy portfolio. Team STAR EVENT wyszedł frontem do klienta – opowiada o sobie, swoich doświadczeniach, pasjach i firmie. To niezwykle ważne w tej branży, aby wiedzieć, z kim współpracujemy. Młody, ambitny zespół z głowami pełnymi pomysłów, to najlepsza wizytówka firmy, o czym w swoich rekomendacjach przekonują również zadowoleni ze współpracy klienci.
Zmiany na lepsze
Zmiany – jednych fascynują, u innych wywołują lęk. W przypadku STAR EVENT nie mamy wątpliwości, że zmiany napędzają ich do sięgania po więcej. Nowe cele to nowe możliwości. Rebranding nie oznacza wcale odejścia od standardu usług, do którego przyzwyczaiła nas ta firma. Jest to po prostu kolejny krok, obrazujący dynamikę branży eventowej.
– W 2019 roku pragniemy być jeszcze bardziej otwarci na potrzeby klientów. Nasz zespół zasiliły fantastyczne osoby, a do oferty stale wprowadzamy nowe produkty. Mamy dwa oddziały – w Warszawie oraz Krakowie, ale realizujemy zlecenia na terenie całego kraju. Chcemy, aby każdy miał możliwość doświadczania, bez względu na to, gdzie mieszka i czym się zajmuje. Projektujemy aranżacje dla każdej branży i w każdej tematyce – zapewnia nas Mariusz Stawczyk.
Jak dodaje Marcin Pape: – Zmiany są nieodłącznym elementem rozwoju. Wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów to wysłuchanie ich potrzeb, znalezienie wspólnego języka, wymiana poglądów i ustalenie ścieżki działania, która będzie satysfakcjonująca dla nas, dla klienta, współorganizatorów wydarzenia i jego uczestników. Ważny jest nie tylko efekt końcowy, ale cała procedura tworzenia doświadczeń.
Branża eventowa od lat prężnie się rozwija. Firmy takie jak STAR EVENT, napędzają tę machinę swoją energią. Nowe projekty ciągną za sobą pozytywne konsekwencje w postaci zwiększenia świadomości odbiorców odnośnie istoty event marketingu. Nie jest to zwykłe organizowanie imprez, lecz cała kultura mająca na celu promocję marki, nagłośnienie spraw ważnych społecznie czy szerzenie określonych wartości. Odpowiednio zaaranżowane wydarzenie ma naprawdę dużą moc, o czym świadczy rozwój tej branży. Liczba eventów organizowanych na całym świecie rośnie z roku na rok, a firmy, które pragną na tej płaszczyźnie się realizować, muszą przeć do przodu. Tak też działa STAR EVENT, które swoimi ambicjami daje nam poczucie, że sfera eventowa w Polsce dopiero nabiera barw.
W jakich kolorach jawi się rok 2019 dla zespołu STAR EVENT?
STAR EVENT to dobrze prosperująca firma, która napędzana jest innowacyjnym podejściem do biznesu. To nie tylko skrupulatne realizowanie kontraktów, ale skupienie się na wartościach, takich jak wzajemny szacunek, zaufanie, odpowiedzialność czy ekologia. Skąd o tym wiemy? Wystarczyła krótka analiza działalności firmy w minionym roku. STAR EVENT zaangażowało się w projekty wspierające potrzebujących – m.in. kampanię Fundacji Dziecięca Fantazja, do której stworzyli bajeczną aranżację. Przy niej odbyła się sesja fotograficzna z udziałem takich osobistości jak: Anna Samusionek, Joanna Aldona Orman, Conrado Moreno czy Joanna Jabłczyńska oraz podopiecznych Fundacji i ich rodziców.
Nie pozostali też obojętni na społecznie ważne wydarzenie, jakim były Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Team STAR EVENT nie tylko głośno dopingował biało-czerwonych, ale też współtworzył mundialowi klimat, za sprawą zaprojektowanych i wykonanych przez siebie stref kibica. Ponadto, wciąż realizują swoją proekologiczną misję. – Naszą specjalnością są gustowne, trwałe meble, charakteryzujące się wysoką jakością. Plenerowe aranżacje z palet i skrzynek to nasz numer popisowy. Wykorzystywanie naturalnych surowców jest nie tylko modne i stylowe, ale przede wszystkim dobre dla środowiska. Trend EKO w branży eventowej jest dla nas niezwykle ważny i pragniemy, aby rozwijał się jeszcze prężniej – informuje Marcin Pape. Warto też wspomnieć, że w roku 2018 firma STAR EVENT rozbudowała swój dział scenograficzny. Poskutkowało to zaprojektowaniem i wykonaniem dziesiątek stoisk targowych w ciągu roku, które można podziwiać na branżowych prezentacjach w różnych miejscach w Polsce. Powstały też liczne scenografie, wykorzystywane pod sesje zdjęciowe, promocje produktów lub otwarcia sklepów i galerii. Choć asortyment jest już naprawdę szeroki, to w 2019 roku oferta ponownie się poszerzy, o czym zapewnia nas Mariusz Stawczyk. – Chcemy mocno powiększyć swój asortyment. Wprowadzimy nowe meble – krzesła, fotele, kanapy, stoliki i meble plenerowe. Każdy znajdzie więc u nas to, czego szuka.
Inicjatywy te są znakomitą prognozą na nowy rok. Czy Star Event skrywa asa w rękawie? Wiele wskazuje na to, że może tak być. Jedno jest pewne – oni wcale nie zamierzają powiedzieć pas! Przekonuje nas o tym Karol Łukasik z teamu STAR EVENT: – Zdajemy sobie sprawę z tego, że eventy to doświadczenia. Aby ich uczestnicy mogli zapamiętać je w pełni, potrzebny jest odpowiedni nastrój. W 2019 roku będziemy projektowali nie tylko przestrzenie, ale też dopinali cały proces tak, aby organizatorzy wydarzeń czuli maksymalny komfort. Ich odczucia także wpływają na uczestników. Holistyczne podejście do aranżacji eventów jest tym, co wyróżnia naszą firmę na tle innych.
Choć zespół STAR EVENT od początku istnienia zaraża energią, teraz wydaje się wznosić na wyjątkowo wysokiej fali. Czy 2019 rok będzie równie owocny jak 2018? A może okaże się rekordowy? Wierzymy, że dotychczasowe działania są dopiero zapowiedzią tego, czym zaskoczą nas w przyszłości!
www.starevent.pl
Artykuł ukazał się w ostatnim numerze OOH event!, pobierz bezpłatnie TUTAJ.