Logo

Marketing MIX

Dentsu Aegis Network Polska uruchamia agencję dentsu X

Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network Polska powołuje do życia agencję dentsu X – Events & Media, która będzie połączeniem spółek Red8 Events, Posterscope, Unlimited oraz działu mediowego Dentsu Aegis Network.

Dentsu X funkcjonuje w 50 krajach i skupia ponad 2000 pracowników na całym świecie. Nowa agencja w portfolio Dentsu Aegis Network Polska to najszybciej rosnący brand w ramach globalnej grupy. Agencja dentsu X będzie świadczyć kompleksową obsługę komunikacyjną, a jej działalność w polskim portfolio grupy skoncentruje się wokół usług eventowych i mediowych. Lokalnie stworzy ją zespół złożony z 56 pracowników o długoletnim doświadczeniu, dotychczas pracujących w strukturach spółek: Red8 Events, Posterscope, Unlimited oraz Dentsu Aegis Network Polska.

– dentsu X to nowa propozycja, która stawia na budowanie doświadczeń konsumenckich w każdym obszarze kontaktu z marką. Głównym jej założeniem będzie projektowanie doświadczeń oraz wdrażanie rozwiązań poprzez identyfikację kluczowych wartości i motywacji działań konsumentów. Chcemy pomóc klientom w wykorzystaniu potencjału marek oraz szans biznesowych, jakie daje identyfikacja zachowań konsumentów, jak i sama transformacja rynku, pojawiające się nowe modele biznesowe i postępujący proces digitalizacji. Zbudowaliśmy zespół, którego kompetencje i metodologia pracy mają zmienić dotychczasowy stereotypowy model współpracy i relacji Klient – Agencja na bardziej partnerski i ukierunkowany na efektywne szukanie rozwiązań – powiedział Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.

Na czele agencji staną: Izabela Sochacka, doświadczona managerka, od wielu lat związana z grupą Dentsu Aegis Network oraz Jacek Wnorowski, dotychczas kierujący Red8 Events. Na stanowiskach dyrektorów zarządzających reprezentować będą dwa piony działalności dentsu X – eventowy i mediowy.

– Jako Red8 Events zebraliśmy olbrzymie doświadczenie, lecz w ramach dentsu X naszą przewagę rynkową stanowić będzie połączenie tego doświadczenia z wykorzystaniem kreatywnej technologii, shopper marketingu wywodzącego się z Unlimited, oraz z kreacją najwyższej jakości – mówi Jacek Wnorowski, Co-managing Director dentsu X.

– Drugi strumień oferowanych przez nas usług stanowić będą media. Dzięki odważnemu połączeniu kompetencji dostarczymy konsumentom zupełnie nowe doświadczenia z markami naszych Klientów, zgodnie z nasza filozofią „Experience beyond exposure –  mówi Izabela Sochacka, Co-managing Director dentsu X.

MW