Logo

Marketing MIX

PGE Energia Ciepła partnerem ogólnopolskiego programu „Chodź na Łyżwy”

PGE Energia Ciepła, spółka z Grupy Kapitałowej PGE, będzie partnerem programu „Chodź na łyżwy”, którego celem jest popularyzacja łyżwiarstwa figurowego wśród uczniów szkół podstawowych. Organizatorem Programu jest Polski Związek Łyżwiarstwa Figurowego, a dofinansowanie pierwszej edycji, która rozpoczęła się we wrześniu 2018 r., zapewniło Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Trwa Zimowy Narodowy i to właśnie na największym lodowisku w Polsce ogłoszono, że PGE Energia Ciepła wesprze organizację bezpłatnych zajęć z jazdy na łyżwach dla dzieci i młodzieży w całej Polsce. Zimowa dyscyplina dobrze koresponduje z podstawową działalnością spółki, jaką jest produkcja i dystrybucja ciepła.

– Jedną z ambicji PGE Energia Ciepła, lidera ciepłownictwa w Polsce, jest podnoszenie jakości życia obywateli. Czynimy to poprzez naszą podstawową działalność biznesową, która wpływa na zmniejszenie niskiej emisji, głównej przyczyny smogu, ale także chętnie włączamy się w inne projekty na rzecz promocji zdrowia. Dlatego zostaliśmy partnerem programu „Chodź na łyżwy”, wierząc, że oprócz popularyzacji zdrowego trybu życia, przyczyni się on także do rozwoju kariery sportowej dzieci i młodzieży w całej Polsce – powiedział Wojciech Dąbrowski, prezes PGE Energia Ciepła. 

 

Wsparcie programu „Chodź na łyżwy” jest elementem szerszych działań PGE Energia Ciepła na rzecz promocji zdrowia poprzez wspieranie rodzinnego i amatorskiego łyżwiarstwa. PGE Energia Ciepła została w styczniu partnerem Zimowego Narodowego – strefy zimowych atrakcji na PGE Narodowym. Spółka jest sponsorem lodowiska rodzinnego oraz tytularnym partnerem „Poranków dla dzieci” – lekcji z udziałem instruktorów i animatorów. Warszawski projekt będzie realizowany do 3 marca 2019 roku.

Pierwsza edycjaprogramu „Chodź na łyżwy”, realizowana przez Polski Związek Łyżwiarstwa Figurowego oraz dofinansowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, trwa już od września 2018 roku.

– Obecnie rozpoczynamy drugi etap programu, już ze wsparciem PGE Energii Ciepła. Wszystko po to, by zmienić niesłuszne postrzeganie łyżwiarstwa figurowego jako sportu elitarnego i pokazać społeczeństwu, że ma ono wszystkie atrybuty dyscypliny, którą można uprawiać powszechnie, w tym rodzinnie i rekreacyjnie– powiedział Jacek Tascher, prezes Polskiego Związku Łyżwiarstwa Figurowego.

Łyżwiarstwo figurowe jest obecnie w absolutnej czołówce najpopularniejszych sportów oglądanych w trakcie zimowych igrzysk olimpijskich, zarówno na żywo, jak i przed telewizorami. Jest to także idealny sport rekreacyjny, który można uprawiać w każdym przedziale wiekowym i który nie wymaga dużych nakładów finansowych.

Polski Związek Łyżwiarstwa Figurowego chce stopniowo rozszerzać swoje działania pod marką „Chodź na łyżwy”, aby finalnie składały się one z następujących segmentów:

ü  Chodź na łyżwy! Mój pierwszy krok! – program przedszkolny,

ü  Chodź na łyżwy! – program szkolny,

ü  Chodź na łyżwy! Preselekcja młodziutkich łyżwiarzy wyczynowych,

ü  Chodź na łyżwy! Zawody dla każdego!

 JK