Od środy 6 lutego w sieci sklepów POLOmarket w całej Polsce ruszyła nowa kampania lojalnościowa, opracowana przez TCC Retail Marketing. Za zrobione zakupy, do klientów sklepu trafią pluszaki przedstawiające kultowe postacie Angry Birds. Natomiast we wrześniu br. do kin wejdzie kolejna część animowanego filmu o kolorowych ptakach.
Od 6-go lutego klienci POLOmarketu mogą wziąć udział w najnowszej kampanii lojalnościowej, której bohaterami są uwielbiane przez najmłodszych, kolorowe Angry Birds. Na kolekcję składają się maskotki: Chuck, Red, Bomba, Świnia w hełmie, Bubbles i Stella.
Aby wziąć do domu jedną z popularnych postaci należy zebrać 50 znaczków. Za każde wydane 30 zł lub zakup specjalnie oznaczonych towarów, kupujący otrzyma znaczek. Po zebraniu odpowiedniej liczby znaczków, będzie można je wymienić na wybranego pluszaka. Połowa zebranych znaczków upoważnia do odebrania zabawki w atrakcyjnej cenie 24,99 zł. Maskotki dostępne są również w pełnej cenie detalicznej 59,99 zł.
– Największe sieci handlowe dostrzegają potrzebę budowania trwałej relacji z konsumentami opartej na wzajemnej lojalności i pozytywnym przekazie, a nie tylko transakcyjnym podejściu. Z doświadczenia wiemy, że kampanie angażujące całą rodzinę najbardziej podobają się naszym klientom. Świetny ruch POLOmarketu, którego nadrzędnym celem jest dotarcie do rodzin z dziećmi. Angry Birds to postacie uwielbiane przez dzieci i szybko staną się wymarzonym przyjacielem, którego można zabrać ze sklepowej półki do domu. To satysfakcja dla rodzica, który dzięki zakupom może sprawić dużo radości sowim pociechom. Kampania lojalnościowa zbudowana na tak pozytywnych emocjach sprawia, że klienci pozytywnie kojarzą markę – tłumaczy Bartłomiej Górzny z TCC Retail Marketing.
Kolorowe Angry Birds poznaliśmy za sprawą słynnej gry mobilnej, w której kultowe ptaki walczą z armią świń. Jej bohaterowie doczekali się również filmowej adaptacji w postaci animowanej komedii dla całej rodziny. Druga część kultowego filmu ma wejść na ekrany kin w połowie września.
Kampania z Angry Birds to kolejna akcja przygotowana przez TCC Retail Marketing dla POLOmarketu. Na początku ubiegłego roku, miała miejsce kampania „Wesoła Zagródka”, która pomogła dzieciom w każdym wieku poznać i polubić udomowione zwierzęta. Pod koniec 2018 roku POLOmarket nagradzał lojalnych klientów maskotkami i kubkami z bohaterami Epoki Lodowcowej- również we współpracy z TCC Retail Marketing.
MW