Logo

Marketing MIX

Publicon wydaje książkę! Premiera już w maju

Ruszyła przedsprzedaż książki „Turn Your Public On. Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media”. To zbiór praktycznych wskazówek i porad dla wszystkich, którzy zajmują się komunikowaniem.

– Napisaliśmy tę książkę, ponieważ brakowało nam na rynku pozycji, która w sposób praktyczny tłumaczyłaby wszystkie tajniki związane z projektowaniem komunikacji. Część z nas wykłada na uniwersytetach, prowadzi szkolenia branżowe i często po prostu potrzebuje książek, które mogłaby polecić jako źródło aktualnej wiedzy. Nasza publikacja systematyzuje wiedzę, którą jako agencja przez lata zdobywaliśmy. To z jednej strony użyteczna pomoc dla tych, którzy dopiero startują w branży, z drugiej zaś to pretekst dla tych, którzy mają już duży staż, by uporządkować pewne zagadnienia – tłumaczy Martyna Młynarczyk, PR Executive w Publiconie.

Książka została napisana przez wszystkich pracowników agencji. Połączenie różnorodnych kompetencji dało w efekcie szeroki zakres tematyczny: od planowania kampanii, przez eventy, social media, aż po fakturowanie i rozliczanie. Rozdziały wzbogacone są o wzory dokumentów, przeglądy przydatnych narzędzi i case’y.

Publikację można nabyć w przedsprzedaży przez stronę internetową. Premiera planowana jest na maj. Więcej informacji TUTAJ.

Patronami medialnymi publikacji są OOH Magazine i Sprawny Marketing. Współpracą partnerską publikację objął Brand24, Sotrender i Press Service.

MW